Total Pageviews

Yana Samsudin Duta Produk Sofeeya Diamond

Yana Samsudin Duta Produk Sofeeya Diamond  | Siapa yang tak kenal dengan Yana Samsuddin pelakon wanita popular yang semakin melimpah ruah rezekinya. Kali ini, Yana Samsuddin sekali lagi dipilih menjadi duta produk dan kali ini bagi produk kecantikan popular Sofeeya Diamond




Bercakap mengenai Sofeeya Diamond, Budak Pacak pertama kali diperkenalkan dengan produk ini pada tahun lepas dan turut mencuba beberapa produknya, Sebagai contoh produk D- Collagen mereka, Budak Pacak ada bagi dekat housemate sorang ni, since at that time I already reviewed another product so pass je la dekat dia. 

 Kalau banyak bahan bercampur dalam badan tak elok juga. So as a  result, lepas member ni minum perghh makin putih kulit dia. Sampai habis botol collagen tu dia minum. Haa tu yang lelaki, kalau yang perempuan confirm dan cantik putih bagai kan ?





Pada masa pengenalan duta Sofeeya Diamond baru - baru ini,  turut diadakan sama adalah pelancaran iklan komersial di rangkaian media tempatan. 

Bergambar jap dengan jiran sebelah rumah , Nisa Kay 


Menggunakan tagline 'Dengan Sofeeya Diamond,  Tak Make Up Pun Cantik' rangkaian produk Sofeeya Diamond yang telah diperkenalkan adalah D-collagen, Fairly Sofeeya, D-babesjuice dan D-berryfibre yang kian mendapat sambutan memberangsangkan. 


Para pengasas Sofeeya Diamond bersama Yana Samsudin 




Apapun tahniah kepada Yana Samsuddin, yang telah dilantik menjadi duta Sofeeya Diamond dan khabarnya  Yana Samsuddin bakal mendirikan rumahtangga dengan adik Farid Kamil, iaitu Fadzil Zahari. Tahniah diucapkan!


Untuk maklumat lanjut mengenai produk ini boleh layari www.sofeeyadiamond.com

1 comment:

Pojiegraphy said...

Wah. Tak lama lagi putih gebu la dia. Haha!