Total Pageviews

The Ballroom Grand Opening

The Ballroom Grand Opening    |  Korang suka main boling suka karaoke?suka main dart? suka makan? suka main pool? atau suka kesemuanya sekali ?dapatkan semua kegemaran korang ini hanya di satu tempat iaitu, The Ballroom. Nampak macam best kan? 



Baru - baru ini Budak Pacak dijemput untuk ke  The Ballroom Grand Opening. Pusat hiburan ini terletak di NU Sentral yang pastinya akan membuatkan korang happy bila ke sini. Mana tidaknya , kalau dulu nak main boling ke sana ,nak karaoke kena ke sini. Sekarang dah tak payah, dengan The Ballroom segala - galanya ada disini! 










Tersedia dengan 24 lanes boling , pool and dart lounge dan KTV Karaoke , Budak Pacak rasa ini adalah tempat yang sesuai untuk korang hang out dengan kawan - kawan . Sambil bermain, boleh makan dan minum disini. Menu - menu makanan dan minuman pula tersedia mengikut pilihan dan citarasa korang


with blogger friends 

Disebabkan tangan tak elok lagi, kita main dua je la ye Adam, sampai tertidur haa 

With Buddy Buddies 


The Ballroom yang dibuka bermula jam 10 pagi hingga 1 pagi ini mempunyai kemudahan untuk korang membuat tempahan gathering, corporate event  dan juga private party


Selepas adanya The Ballroom ini, sudah pasti NU Sentral tempat pilihan Budak Pacak untuk lepak dan window shopping. Ditambah pula sekarang dah ada GSC Cinemas , so tak payah nak redah jem masuk ke Kuala Lumpur. Terima kasih The Ballroom! 

Untuk maklumat lanjut mengenai The Ballroom ini, bolehlah layari 
Facebook Page:

Website :

Rating Blog Budak Pacak disini 

Hiburan - 4 Bintang 
Harga - 3 Bintang 

No comments: