Total Pageviews

XES Perkenal Koleksi Mewah Dan Klasik

XES Perkenal Koleksi Mewah Dan Klasik |  Bertemakan ' XES'S Tales of Olympus' , jenama kasut tempatan terkenal XES telah memperkenalkan koleksi terbaru diorang iaitu XES'S Tales of Olympus Collection yang bertemakan klasik dan mewah . 



Menurut XES , rekaan berinspirasikan mythical Greek Heroes telah diambil bagi melambangkan keberanian setiap pemakai. Jadi sempena majlisnya baru - baru ini sebanyak 12 koleksi telah diperagakan. Majlis ini telah diadakan di Lobi Quill Mall, jadi suasananya memang gempak dan meriah gilos . 




Selain majlis pengenalan rekaan terbaru, XES turut menyambut ulangtahun nya yang ke 13 dimana di dalam majlis ini turut menampilkan duta XES , Mico Pun sebagai ikon yang melambangkan keberanian dan keyakinan seorang wanita sambil memperagakan rekaan XES'S Tales of Olympus Collection. Tahniah XES !





Memang meriahlah event kali ini, dengan persembahan live band, tarian dari kumpulan Fitness First . mini booth untuk pampering session dan banyak lagi











Seperti kebiasaan, setiap media dan blogger yang datang, mesti ada hadiah dari XES, untuk kali ni kiteorang berpeluang bawa balik sorang satu XES'S Tales of Olympus Collection. Yang perempuan untung laa sebab koleksi kali ini memperkenalkan semua rekaan untuk wanita. 

Tapi kira rezeki Budak Pacak dan si Nisa Kay sebab kiteorang masing - masing menang Instagram Contest so masing - masing mendapat RM 300 Cash Voucher. Bolehlah buat shopping raya nanti !

Terima kasih XES! Untuk maklumat lanjut layari 



No comments: