Total Pageviews

SUPERSTARS OF MAGIC 3

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua !

Baru - baru ini, Blog Budak Pacak sekali lagi mendapat jemputan dari pihak Resort World Genting (RWG) untuk menghadiri acara anjuran dorang.Kali ini dijemput untuk menyaksikan pertunjukan 7 ahli magis terkenal di dunia yang diundang khas oleh pihak RWG untuk Superstars of Magic 3

bukan genting highland ditutup ke? oh tidak ! sebenarnya yang tutup untuk sementara waktu ini hanya permainan outdoor. Permainan indoor, snow world dan yang lain - lain masih lagi dibuka seperti biasa. tak  sabar pulak nak tunggu wajah baru Taman Tema Genting Highland. 

Untuk pengetahuan korang, ini adalah tahun ketiga bagi produksi Superstar Of Magic beraksi di  Taman Tema Genting Highland yang telah diterbitkan oleh David Lai , seorang penghibur yang terkemuka. Beliau telah menjemput 7 ahli magis terkenal dengan kebolehan dan pengiktirafan mereka ,  Ed Alonzo ( USA ) - Comedian Magician  Extraordinaire , David Kaplan ( USA )  - Magic Virtuoso, Rafael ( Belgium ) - European's Comedic Illusionist , Double Fantasy ( Ukraine ) - Best Cabaret Duo of The World Magic Awards , Jordan Gomez ( France ) - Youngest rising star and creative minimalist , Aaron Crow (Belgium ) - The Mentalist dan  Lim Jae Hoon ( Korea ) - The magnificent illusionist . 

Ada diantara mereka telah masuk dalam Britain Got Talent, mencipta 'magis' di dalam persembahan artis terkenal termasuk Britney Spears dan  banyak lagi pencapaian bertaraf dunia yang membanggakan 


dari kiri David Kaplan , Ed Alonzo, Lim Jae Hoon , Rafael , Aaron Crow, the husband and wife team - Double Fantasy  dan Jordan Gomez 

Perjalanan kami bermula seawal 3. 30 petang dari wisma genting dimana semua media terdiri daripada rakan blogger, pemberita dan wartawan akhbar menaiki bas yang disediakan oleh RWG. sampai di genting kami diberi kebenaran untuk check in terlebih awal di penginapan yang disediakan sebelum bergerak ke magic workshop bersama ahli magician pada jam 6 petang . 

semasa di magic workshop , para media diberi kesempatan untuk merasai sendiri rahsia magis. untuk slot malam tersebut, Rafael dari Belgium telah mendedahkan beberapa teknik untuk mencipta magik dan hasilnya super duper ohsem cakap dengan korang! 


anjing serba terbantut hasil tangan sendiri ."its magic!" kekeke

sebelum menunggu persembahan dari ahli magician, kami telah ke Coffee Terrace untuk menikmati hidangan malam yang telah disediakan. seperti biasa, Coffee Terrace tak pernah menghampakan dari segi makanannya. terbaik! 



pada pukul 9 malam, saat - saat yang dinantikan telah tiba apabila tirai persembahan Superstars of Magic 3 dimulakan dengan Rafael. satu pembukaan persembahan yang sangat menghiburkan ! rata - rata persembahan malam itu sangat memukau dimana para magician ini pandai berinteraksi dengan penonton sehingga membuatkan kami berasa kagum. 

kredit : Eazy Izzudin 


setelah selesai persembahan , tibalah masa untuk press conference. peluang yang ada diambil sebaik mungkin oleh kami untuk menemu bual para magician ini . dalam sibuk kami menemu bual mereka, sempat juga mereka ini selitkan magik. tak kira dimana - mana semuanya berhasil "because its magic ! " 



 with Ed alonzo and Rafael .


  
with the rising star , Jordan Gomez


special pose dari  Jordan Gomez untuk readers budak pacak 


agak terkilan juga , sebab disana hanya bertemankan kamera handphone jadi tak banyak gambar yang dapat diambil sebab rasa teruja je nak rakam setiap aksi dorang. kalau aku berasa gila teruja, kenapa korang tidak ? Mereka hanya akan beraksi sehingga 6 oktober ini jadi jangan lupa datang ke Genting International Showroom, Taman Tema Genting Highland ini untuk merasai sendiri magik di depan mata korang . 

untuk sebarang maklumat lanjut korang boleh layari:



p / s : kembali ke dunia blogger :) 

No comments: