Total Pageviews

Sesame Street Bakal Beraksi Di Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua 

Budak Pacak yakin korang yang lahir pada tahun 90-an mesti tau rancangan pendidikan yang terkenal iaitu Sesame Street. Sebenarnya Sesame Street dah bersiaran hampir 45 tahun dan menjadi salah satu rancangan paling lama pernah disiarkan
 


Ingat lagi tak Elmo , Abby , Cookie Monster , Erni dan lain - lain ?Buat peminat Sesame Street , ada berita baik buat korang .  Ini kerana watak kegemaran korang ini bakal beraksi di Resorts World Genting sempena 'Sesame Street Live - Elmo Makes Music'  yang bakal mempersembahkan hampir 24 buah lagu termasuk lagu klasik yang menjadi kegilaan ramai seperti ' C Is for Cookie' dan ' The Alphabet Song' .



 Persembahan yang sudah pastinya menggamit memori ini akan beraksi pada 28 November 2014 sehingga 3 Januari 2015. Bila dapat jemputan dari pihak Resorts World Genting baru - baru ini, Budak Pacak tersenyum sorang - sorang. Mana tidaknya kalau dulu masa kecik - kecik cerita inilah yang selalu jadi peneman bila parents pergi kerja. 



Sesiapa yang ada anak kecil atau adik yang masih lagi kanak - kanak sesuai sangatlah kalau bawa tengok persembahan yang confirm sangat menghiburkan. Kalau yang preview pun dah best ,belum tau lagi yang betul kan ?

Muka Excited dapat Elmo kehkehkeh. kredit gambar Eazy Izzuddin


Kalau korang nak tengok ' Sesame Street Live - Elmo Makes Music' ,  boleh dapatkan tiket yang berharga RM 88 ke atas 

Untuk maklumat lanjut korang boleh ke www.rwgenting.com atau hubungi mereka di 03- 6101 1118 . 

Terima Kasih Resorts World Genting, serius tak sabar tunggu November nanti !

p /s ; Entah anak nanti ada ke tak lagi cerita Sesame Street ni 

1 comment: