Kini Lebih Mudah Dengan P1 ToGo




Nak tanya korang gunakan perkhidmatan internet apa? Budak Pacak banyak juga beralih perkhidmatan disebabkan servis penggunaanya yang tidak memuaskan. 

Kalau sekarang nak kemana - mana, susah kalau guna broadband. Yer la kalau ada broadband wajib la bawa laptop. Tapi kini selepas diperkenakan dengan P1 ToGo segala - galanya menjadi dengan lebih mudah. 



Hanya perlu cas dan bawa  ke mana saja tanpa perlu risau akan saiz dan penggunaannya. Sebagai seorang pelajar dan blogger, internet sangat penting. Dengan P1 ToGo ini, Budak Pacak dapat kurangkan perbelanjaan sebanyak RM 100 untuk pembelian data. Sebab dengan P1 ToGo ni, dapat guna sehingga 8 devices. Jadi segala gajet seperti telefon bimbit, Ipad dan Laptop tak perlu gunakan perkhidmatan internet yang lain. Cukup dengan P1 ToGo dapat jimatkan semua.
Lagi kelebihan P1 ToGo akan Budak Pacak kongsikan pada entry akan datang. Ada sesiapa yang gunakan P1 ToGo dan apa pula  kata korang ?

5 comments:

careno said...

Plan data dia mcm mana ehhh... nak kena dptkan info lebih ni... memang dok mencari pun...

Nadia Johari said...

berapa rm ni sebulan

budakbandunglaici said...

macam menarik je p1 togo ni

Mohd Shahril Fawzy Suhaili said...

Hows it? Okay tak coverage dia?

aKSARAfENDI said...

nak tau dgn lebih lanjut. menarik pulak rsanya