Total Pageviews

SEKITAR TWTUP BERAYA BERSAMA ANAK YATIM

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

1st at all nak minta maaf sebab dah lama biarkan blog ni berhabuk. sebenarnya sibuk sangat lately ni dengan event kolej. jadi iniler masa yang ada untuk update blog. sebelum tu, Selamat Hari Malaysia semua orang!




baru - baru ini , pengguna - pengguna twitter menganjurkan twtup amal di Rumah Titian Kaseh , Titiwangsa.  previously , kiteorang dah menganjurkan TwtUpBerbuka so kali ini giliran untuk TwtUpBeraya pula. Alhamdulillah, walaupun kiteorang bukan tweetpemes , tapi masih ada yang menyokong dan menghulurkan sumbangan untuk event amal ini termasuk artis yang turut memeriahkan event tersebut,Zarina Anjoulie dan juga Enot. 




untuk pengetahuan korang ,masa event ni , pada mulanya penghuni rumah titian kaseh ni tak ada sebab ada event di tempat lain .murah rezeki budak - budak ni.,  jadi dorang balik je tetiba tercengang sebab ada ramai orang . surprise la katakan kehkehkeh. twtup ni bukan perjumpaan semata- mata, kiteorang turut anjurkan sukaneka untuk penghuni rumah titian kaseh. suasana kecoh tu jangan cakap la dengan suara budak - budak nih eksaited main game.




untuk pengetahuan korang , majlis amal ini adalah yang kedua yang kiteorang buat  dan segala promosi semuanya melalui twitter. pesbuk ade ke ? hewhewhew. jadi dikesempatan ini,aku ingin ucapkan terima kasih tidak terhingga kepada semua yang menyokong secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan majlis ini. semoga Allah membalas jasa baik kalian! orait rasanya tu je untuk kali ini. layan gambor dulu yer.babai! 


meet syahid !




kek - kek yang disumbangkan oleh enot. homemade katanya!






kesian adam penat bermain sampai tertidur 


The crew!


p/s : kalau ada yang pihak yang nak buat kerja amal boleh je panggil kiteorang. follow disini!  

No comments: