Total Pageviews

KEK DAN PASTY YANG TERBAIK !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua !!

Korang tercari - cari perkhidmatan membuat kek dan pastry terbaik ? tak percaya dengan perkhidmatan pesanan melalui online ? takut rasa tak sama dengan rupa? 



Jangan takut ! semua itu korang boleh dapatkan di Cheez & Choc . Baru - baru ini kami dari pihak Blooggers telah berkesempatan mencuba sendiri hasil tangan dari Cheez & Choc . Ternyata kek dari mereka sangat sedap . sampai berebut - rebut ! serius tak tipu ! 



Kalau korang peminat kek yang tegar , tak payah nak cari S***** R***** . sebab kek dari Cheez & Choc mampu tandingi hasil dan kualiti syarikat yang ternama. 




Kami berkesempatan merasai Snowy Cheesecake. ternyata kelembutan kek bersama - sama hirisan cheese menangkap selera tetamu yang hadir baru - baru ini . Oh yer Cheez & Choc juga merupakan salah seorang penaja bagi event #BlooggersTV bersama - sama #VideoBrosur *rujuk SINI. terima kasih Cheez & Choc



Berita baik buat korang yang sukakan perkhidmatan terus ke rumah , Cheez & Choc turut menyediakan perkhidmatan ini dan turut mengambil tempahan untuk pelbagai jenis acara mengikut pilihan korang. 




Jadi jangan lupa untuk terus singgah ke page mereka untuk dapatkan promosi serta pelbagai kek dan pastry yang terbaru. Dah la murah , sedap pulak tu, rugi kalau tak mencuba ! 

Page    : Cheez & Choc 
Azura   :              012-2614176      
Mazlan :              019-3630673      


p /s : daripada tak minat kek terus jadi peminat tegar kek ! masih terbayang kesedapannya 

2 comments:

Hafiz Hafizol said...

Saya makan kek secret recipe je huahua. =p

khai artzfar said...

@Hafiz Hafizolahhhh mahal :P