Total Pageviews

Kulit Sempurna Dengan L'Oreal Paris Men Expert BB Men Instant Skin Fixer

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


Kepada lelaki diluar sana, ambil perhatian dengan entry ini kalau korang nak kulit muka kekal sempurna dan segar sentiasa .



Perkenalkan  L'Oreal Paris Men Expert BB Men Instant Skin Fixer, BB Gel Lelaki yang pertama di dunia. Dengan gaya hidup aktif. kulit muka lelaki sering mengalami masalah seperti kelihatan kusam, bintik hitam serta ruang pori yang besar. 



Direka khas untuk lelaki Asia, dengan satu stroke 1st Icy Gel Moisturizer with Instant BB Fix ini mampu mengembalikan muka korang seperti asal malah lebih segar dan bertenaga. Terima kasih kepada teknologi pembetulan warna kulit mereka 

Dengan gel biru yang transparent, produk terbaru dari L'Oreal Paris Men ini bukan saja membuatkan kulit muka terasa sejuk malah ianya tidak melekit menjadikannya moisturizer lelaki yang terbaik setakat ini .

Malah ianya turut membuatkan kulit muka kelihatan lebih cerah dan sihat dari sebelumnya. Berharga RM 35.90 , Budak Pacak akui setakat ini , produk ini sangat berbaloi untuk dibeli dan dipakai. Ucapkan selamat tinggal kepada moisturizer sebelum ini dan tampil lebih segak dengan L'Oreal Paris Men Expert BB Men Instant Skin Fixer.

p/s - favourite product setakat ini 

3 comments:

Hafiz Hafizol said...

Pakai Loreal Men Xpert White Activ jeeeeee...

Mira Cikcit said...

Pehhh Kacak! Pakai L'Oreal rupanyaa.. hehe

budakbandunglaici said...

patot la muka berseri2 je..