Total Pageviews

Lulur Scrub Asianic Terbaik!

Bagi lelaki untuk guna sesuatu produk lebih daripada satu memang susah. Basically hanya gel rambut dan pencuci muka dah memadai. Itupun tak ramai yang pakai pencuci muka. 





Lelaki Pun Boleh Pakai  Scrub 

Aku nak tanya dekat lelaki yang tengah baca ni, korang tahu tak apa itu Scrub? Atau first time dengar? Actually scrub ini selalunya digunakan dekat spa dan bagus untuk membuang sel kulit mati dan sebagainya. Plus ianya menenangkan! Tiada istilah hanya perempuan je boleh pakai sebab kedua-duanya pun diguna pakai untuk kebersihan dan penjagaan diri. 

Lulur Scrub Asianic Terbaik! 

Baru - baru ini aku berkesempatan untuk mencuba Lulur Scrub Asianic. Expectation aku memang dia akan buang sel kulit mati lah, sebab nama dia pun Scrub kan? First time cuba, aku gosok dekat tangan dan kemudiannya bilas dengan air. Fuh! Lembut gila weh tangan lepas tu. Ada la kejap - kejap cium bau tangan sendiri sebab lembut dan wangi. Seronok pula LOL 

4 Pilihan Haruman 

Aku sendiri memang pengguna produk Asianic. Kalau dahulu, hanya ada losyen badan dan krim mandian sekarang tersedia dengan  4 pilihan haruman scrub yang sangat menyegarkan iaitu Delima, Betik, Susu Beras dan juga Seri 7 Bunga. 


 Untuk yang tertanya apakah bahan di dalamnya,  Lulur Scrub Asianic  dihasilkan daripada bahan organik dan BEBAS PARABEN & SLS (Sodium Lauryl Sulfate). Dikatakan kalau korang gunakan produk ini secara konsisten, kulit korang menjadi lebih tegang dan  sihat

Dimana Mahu Dapatkan Lulur Scrub Asianic? 

Untuk korang yang nak rasa pengalaman macam spa tu, boleh je buat sendiri dirumah. Caranya, dapatkan produk Lulur Scrub Asianic ini disemua pasaraya di Malaysia, farmasi dan juga beberapa pasaraya terpilih. 


Tak ada masa? No worries peeps! Dapatkan secara online di 11street, Lazada, Cmasa.my, AladdinStreet.com ataupun korang boleh dapatkan di laman web rasmi mereka, facebook dan juga instagram mereka.

No comments: