Total Pageviews

Tahniah! Aplikasi Cannis Kini Tersenarai Dalam NASDAQ

Korang dah download aplikasi Cannis? Apa benda Cannis tu? Dan apa pula NASDAQ? Haa korang kena baca sampai habis! Mesti terkejut punya bila dapat tahu. Aku pun baru dapat tahu masa pergi majis pelancarannya baru-baru ini. 




Cannis Sebuah Aplikasi Yang Menggabungkan 7 Platform 

First sekali biar aku explain apa benda Cannis ni sebenarnya. Kalau nak tahu Cannis adalah sebuah aplikasi yang mempunyai tujuh fungsi ataupun platform di dalam satu aplikasi. Apakah tujuh platform itu? Ianya adalah : 


  1. Live Broadcast,
  2. Live E-Commerce, 
  3. Online Games, 
  4. Creative Video, 
  5. Social Media,
  6. Discount Shopping,
  7. Cannis Pay. 


Walaupun baru kurang dari dua bulan ianya diperkenalkan tapi aplikasi ini sudah mendapat sambutan yang begitu menggalakkan tau! 



Aplikasi Yang Boleh Digunakan Di 14 Negara Asia Tenggara 

Benar! Bukan setakat pembelian di Malaysia. malahan Aplikasi Cannis  ini membolehkan pengguna mendapat diskaun dalam talian di 14 negara Asia Tenggara disamping dibantu oleh 140 rakan kongsi strategik mereka. 




Cannis Diyakini Kerana Google! 

Was-was dengan Cannis? Jangan risau kerana syarikat Cannis merupakan rakan rasmi Google . Jadi kalau korang fikir aplikasi dorang tak selamat, spam bagai? Nahh ini buktinya sebagai satu jaminan keselamtan pada pengguna mereka diseluruh dunia. 



Tersenarai Dalam NASDAQ 

Okay berbalik pada NASDAQ. Mesti korang tertanya apa pula NASDAQ ni? Nasi Kandaq ke? Hahaha actually NASDAQ adalah sebuah bursa saham di Amerika Syarikat yang merupakan pertukaran kedua terbesar di dunia dengan permodalan pasaran, di belakang Bursa Saham New York . 



Jadi aplikasi ini sudah pun tersenarai dalam NASDAQ dan bermakna ianya akan jadi begitu popular tidak lama lagi! Tahniah! 

Muat Turun Percuma 

Berminat nak gunakan  aplikasi Cannis? Boleh dan diperlsilakan! Sebab ianya percuma di App Store dan Google Play Store. So kalau nak terokai pelbagai aplikasi ini, bolehlah download sekarang ya! 

 Barisan VIP yang turut hadir adalah Pengerusi Kumpulan CANNIS; Tengku Puteri Datuk Paduka Seri Hajah Zahariah Binti Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Ketua Pegawai Eksekutif; Dato' Dr Azman Ching, Ketua Pegawai Kewangan; Miss Angle Huang 



Untuk maklumat lanjut layari : 

Laman web : https://cannis.app
Facebook : https://www.facebook.com/cannisapp
Instagram : https://www.instagram.com/cannisapp