Total Pageviews

Sedapnya Marrybrown Egg-Stra Padu Salted Egg!

Macam trend pula sejak kebelakangan ini, kebanyakan restoran terkenal telah membuat pertaruhan dengan memperkenalkan menu mereka berasaskan telur masin. 




Datang Dengan 2 Pilihan 

So far aku cuba tidak mengecewakan ini termasuklah dari Marrybrown yang telah memperkenalkan dua pilihan menu yang diadun dengan Telur Masin. Aku dah cuba kedua-duanya, memang sedap! 


Pilihan tersebut adalah Hotouch Burger dan MB Crispy Chicken bersama dengan sos Telur Masin yang padu! Tidak hairanlah namanya Egg-stra’ padu sesuai untuk korang yang sukakan  pada sajian yang menggunakan Telur Masin sebenar sekaligus menambahkan rasa lemak berkrim dan mengekalkan perisa umami pada sos ini.

Bermula RM15.00

Kalau ditanya aku, yes sedap kena dengan tekak aku cumanya untuk makan lebih dari 1 set pada satu masa aku tak boleh go on rasanya sebab agak sedikit muak. 

Anyway untuk pilihan  Salted Egg Burger akan dihidangkan bersama kentang jejari dan alted Egg Ayam yang dihidangkan dengan kentang lenyek dan salad. Untuk kombo pula, didatangkan bersama Heaven & Earth Ice Lemon Tea dengan harga bermula dari RM15.00  



Salteg Egg Burger :
Harga dari Rm15.00



Salteg Egg Ayam :
2 pcs Harga dari RM15.90
3 pcs Harga dari RM18.80

Jangan lupa untuk cuba sekarang tau sebab ianya hanya untuk masa terhad nanti melepas tak pasal rugi dan kempunan.LOL

Fun fact! Marrybrown kini mempunyai lebih daripada 500 buah restoran di 16 buah negara dengan penyediaan standard yang tertinggi dalam kualiti, servis, dan kebersihan untuk pengalaman pemakanan yang sempurna.

Untuk maklumat lanjut mengenai Marrybrown, promosi dan perkhidmatan penghantaran makanan korang boleh layari laman web dan laman sosial mereka:

Facebook: MarrybrownMalaysia
Instagram: Marrybrownmy
Youtube: MarrybrownTV
Delivery: http://mbdelivery.com.my


No comments: