Total Pageviews

Lulu Hypermarket : Sekarang Tengah Ada Sale Super Friday!

Kalau korang nak cari barang dapur murah atau nak cari hampir segala-galanya adalah murah, apa kata shopping je di Lulu Hypermarket yang mempunyai dua cawangan iaitu di Capsquare Kuala Lumpur dan juga di 1 Shamelin Mall di Cheras. 


Promosi Super Friday 

Untuk korang yang follow blog dan sosial media aku selama ini, aku rasa korang mesti dah tau Lulu Hypermarket ini merupakan salah satu tempat favourite aku untuk shopping. Sebabnya dekat sini memang murah! Sebab itulah aku sanggup gigih datang dari Shah Alam untuk ke Lulu Hypermarket.

Bila dah update blog ni, mesti korang boleh agak akan ada promosi khas di Lulu Hypermarket. Betul! Untuk jangka masa yang terhad ada promosi Lulu Super Friday bermula daripada 23 November sehingga 6 Disember 2020. 


Dalam promosi ini hampir setiap bahagian dalam Lulu Hypermarket ada buat sale semuanya tersangatlah murah! Even bila aku kongsikan salah satu item promosi di media sosial ramai terkejut sebab harga di sini jauh lebih murah. 

Promosi Hampir Setiap Hari 

Tetapi aku nak ingatkan kalau korang datang Lulu tetiba tengok ada item yang tak ada tag Super Friday, jangan fikir barang itu mahal dan tak ada promosi. Sebenarnya dekat sini hampir setiap hari ada sale dan yang paling penting mestilah paling murah antara semua! 







So nak tahu aku paling best shopping apa? Aku dapat beli Barbican sebotol RM1.90 je weh! OMG murah sangat! Lepas itu aku perasan Sketcher ada 50% diskaun. Kalau ikutkan memang aku beli habis! Tapi fikir belum gaji je hahaha. 



















Jangan cakap aku tak belanja korang pasal berita ini. Minggu ini dah gaji kan? Ayuh ke Lulu Hypermarket sekarang! 



11 comments:

Kitkat Nelfei said...

Wahh bestnya everything mur mur kat Lulu Hypermarket ni.. rambang mata tengok macam nak grab jer semua barang keperluan tue... Kena grab ni.. !

Ummi | Ummi Goes Where? said...

Wah menariknya sale Lulu supermarket ni. Nnti boleh la usha2 kot ada barang2 yg perlu.

marsha said...

Murahnya barbican! Tengok semua harga murah sangat dari biasa. Sayangnya kat Ipoh takde Lulu Hypermarket ni..huhu

Sis Lin said...

Perghhh suka soping kalau tempatnya banyak barang dan kemas je tersusun macamtu.. kat Johor ni kalau ada, memang Sis soping LULU gakkk..

Mimie said...

Jealous tau tengok orang lain shopping sakan di Lulu Hyoermarket ni. Dahlah murah murah. Bilalah Lulu Hypermarket nak buka cawangan kat Seremban. Nak shopping jugak.

Cuppy Cake said...

Recently banyak orang buat review kat sini! I am so going to shop! Tengok ada yang cheaper tak

Farhana Jafri said...

Wah plate set dia murah, even Barbican pun jatuh harga banyak. Fuhhh syoknya shopping dekat Lulu Hypermarket ni

Decamellia said...

Weiiii murahnya minyak canola tu. Boleh borong. Hahaha minyak aje yang dinampaknya. Kalau la dekat, boleh pergi dah beli stok barang dapur. Tapi apakan daya. Jauhhh

Mouse Mommy Treats said...

Kit Kat tu murahnya! Nak pergi shopping jugak ni. Ada online shopping tak?

Zaza Azman said...

Kita suka lulu. Tempat 1st singgah mesti bakery dia.. Hahha macam2 ada dan murah plak tu.. Za suka pegi kat shamelin dkat dgn umah mak

Wai Yee aka Rane said...

Time to visit Lulu Hypermarket and buy buy buy yay! I am very excited to grab the promotions