Total Pageviews

Koleksi Musim Bunga Pandora 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua !

Baru - baru ini, Budak Pacak dijemput khas oleh pihak Pandora untuk melihat sendiri Koleksi Musim Bunga Pandora 2014 . Mengangkat tema beautiful and delicate butterflies dan soft spring flora , majlis pratonton koleksi terbaru Pandora telah diadakan di Royal Chulan Hotel . Majlis ini juga telah menjemput Deborah Henry sebagai Duta Rasmi mereka .

'orang kuat' Pandora dan Habib Jewels 
*kredit gambar : kisah tatie (link)


Untuk pengetahuan korang, konsep Unforgettable moment ini telah mengentengahkan beberapa charms yang berbeza mengikut tema . Ramai yang tertanya dan mempersoalkan pasal charms ini. ye la kalau dibandingkan beli kat market jauh lebih murah .

klik untuk tumbesaran


 Tapi mohon fikirkan balik adakah charms tersebut berkualiti? kalau setakat beli untuk beberapa kali pakai lepas tu putus bolehlah. tapi charms rekaan Pandora ini jauh lebih berkualiti sebab mereka mengutamakan kemasan , handmade dan setiap charms boleh dipilih bentuk , huruf dan bahan buatannya





Setiap charms ini mengandungi 14 ke 34 cubic zirconia stones . Tidak hairanlah ramai Pandorians sanggup menunggu setiap keluaran terbaru Pandora . 





Untuk koleksi terbaru mereka , tema Butterfly memfokuskan kepada warna ungu dan lavender manakala soft spring flora mestilah fokuskan kepada bunga ye dak ? 

soft spring flora


Budak Pacak nak komen banyak pasal ni pun tak boleh sangat , almaklumlah ini kan barang - barangan yang memfokuskan kepada wanita ye dak. Tapi untuk pengetahuan lelaki di luar sana, ada juga koleksi yang sesuai dengan lelaki tapi tak adalah 'berat' sangat hiasannya. 


buat pembaca perempuan , mohon turn on dengan koleksi terbaru Pandora kehkehkeh


Jadi kepada korang di luar sana yang berminat untuk dapatkan koleksi musim bunga Pandora , bolehlah dapatkan di outlet mereka yang berdekatan seperti di bawah ini . Apa pun Budak Pacak ucapkan terima kasih kepada Pandora kerana sudi menjemput kami . 

Outlet 


Habib Ampang Point
Alamanda Putrajaya
Bangsar Village II
Empire Shopping Gallery
KLIA
Mid Valley Megamall
Pavilion KL
Paradigm Kelana Jaya
Setia City Mall Shah Alam
Suria KLCC
Tangs 1 Utama
Gurney Plaza Pulau Pinang
Tropicana City Mall
Suria Sabah
The Spring Kuching



Ini edisi lelaki punya review ,

Nazlan Nasir  - www.nazlannasir.com

 apa kata korang singgah blog dorang versi wanita punya review mesti lagi meriah. yer la wanita dan alat kemas tidak boleh dipisahkan , kehkehkeh

Kitepunye - http://kitepunye.com/
Kisah Tatie - http://kisahtatie.blogspot.com/2014/03/pandora-unforgettable-moments-spring.html

dan untuk maklumat lanjut mengenai keluaran terbaru dan promosi Pandora layari www.pandora.net


p /s : kalau ada awek nih , confirm suruh belikan. hahaha 

No comments: