April 19, 2014

EPHYRA PILIHANKU PHASE 2 - Cabaran 30 hari bersama Ephyra


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Kepada korang  di luar sana yang tercari – cari minuman bertenaga untuk remaja , Budak Pacak syorkan kepada korang produk Ephyra keluaran Ocean Life. Selalunya apa yang Budak Pacak buat review, memang ternyata produk itu berkesan.


Alhamdulillah, setelah diperkenalkan Ephyra pada SBB2014 baru – baru ini kehidupan Budak Pacak ternyata berbeza. Berbeza disini bermaksud gaya hidup yang diamalkan termasuklah cara pemakanan dan penjagaan diri.

Tirai 2014 ternyata rezeki untuk Budak Pacak dimana hampir setiap hari terdapat acara yang dijemput untuk menghadirinya . Tetapi dengan kesibukan tersebut membuatkan badan cepat letih dan tidak bermaya. Ditambah pula dengan kuliah setiap hari yang mencecah 11 jam lamanya. Balik je confirm otak penat berfikir. Setelah mengambil Ephyra ternyata banyak perubahan di alami .


Antara perubahan yang Budak Pacak alami adalah
  • Kesan pecahan roma kulit akibat terlampau panas semakin kembali normal
  • Kekal aktif sehingga tengah malam
  • Senang bangun pagi
  • Kulit kurang berminyak
  • Kesan lenguh akibat patah tangan kian berkurangan

Kalau dulu Budak Pacak amalkan pengambilan Kopi sebagai langkah untuk kurangkan mengantuk di dalam kuliah , tetapi kopi – kopi tersebut semakin diabaikan dengan adanya Ephyra. Tambah pula baru – baru ini Budak Pacak dapat kopi yang jenamanya agak terkenal , kopi tersebut dibiarkan begitu sahaja dengan adanya Ephyra.


Nak dijadikan cerita juga, kenalan Budak Pacak baru – baru ini mengalami insomnia jadi Budak Pacak pun sengaja bagi beliau cuba produk ini , Alhamdulillah beliau sudah dapat tidur dengan nyenyak . Tak tipu yer, siapa tipu dosa kehkehkeh. Budak Pacak sangatlah mengesyorkan remaja diluar sana untuk ambil Ephyra sebagai minuman tambahan korang. Sebabnya dengan produk ni je korang dapat banyak manfaat.



Macam Budak Pacak sendiri pengambilan Ephyra ini adalah rutin harian sebelum sarapan dan juga sebelum tidur. Yang paling best bila ke Terengganu baru – baru ini , tak lupa untuk minum Ephyra, walaupun aktiviti padat sampai ke malam tetapi tetap rasa bertenaga.Untuk pengetahuan korang, Ephyra juga boleh dicampur atau diminum bersama air suam atau air sejuk , susu , jus dan juga yogurt. Jadi tidak ada masalah untuk minum bersama apa atau dimana jua. 

Antara khasiat lain Ephyra


Jangan risau yer kawan – kawan semua sebab produk Ephyra ini dijamin produk Halal dan selamat oleh Kementerian Kesihatan malah semua golongan boleh ambil Ephyra ini tidak kira korang lelaki atau perempuan.

Kalau ditanya adakah Budak Pacak akan terus ambil Ephyra , jawapannya adalah YA. Sebagai remaja aktif ,Budak Pacak amalkan pengambilan Ephyra tidak kira dimana jua .Kekal aktif dengan Ephyra , pilihan terbaik untuk remaja kini

Untuk maklumat lanjut mengenai produk ini bolehlah ke 


atau baca di entry sebelum ini DISINI 

p/s  : minuman tambahan paling sedap pernah rasa. 

7 Budak Rambut Pacak Komen:

Nur Madihah said...

saya pun dah try ephyra ni. Memang sedap dan kesan dia pun positif :)

Khai Artzfar said...

@Nur Madihahkan, rasa rugi kalau tinggal

Nur Misnan said...

Amboii khai dah tercabar sahutan ephyra.

All d best n gd luck

Khai Artzfar said...

@Nur Misnanaminn, thank you kak nora

Farisya Anastasyia said...

perkongsian yg menarik :)

Khai Artzfar said...

@Farisya Anastasyiahehe dah pakai ephyra ke

IzZa HaDi said...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli banyak lagi MURAH!!!

Seriously, grab this GREAT deal! Confirm tak menyesal!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com