Total Pageviews

Menu Terbaru Dari Kenny Rogers Roasters Yang Unik !

Siapa Peminat Kenny Rogers Roasters dekat sini? Kalau Ya korang kena baca sampai habis sebab aku nak perkenalkan dengan korang menu terbaru dari Kenny Rogers Roasters dan sesuatu yang PERCUMA telah kembali! 





Sempena dengan Tahun Baru Cina ini, Kenny Rogers Roasters atapun KRR telah memperkenalkan menu terbaru dorang , Golden Teriyaki Chicken yang datang dalam complete set meal dan soup meal. 



Golden Teriyaki Chicken yang diperap khas di dalam sos teriyaki KRR bersama - sama herba dan rempah ratus digabungkan bersama hirisan nenas bagi melengkapkan sajian ini. Malah Golden Teriyaki Chicken ini diperap didalam bungkusan khas bagi mengekalkan rasanya yang lazat 





Aku dah cuba menu terbaru nya. Sedap sebab rasa juicy dan terasa kemanisan sos teriyaki nya.





 Malah kalau korang beli kedua - dua menu iaitu Golden Teriyaki Chicken Meal atau Golden Teriyaki Chicken Soup, korang akan dapat 1 Red Velvet Lava Muffin. Menariknya mengenai muffin ni, dalam nya ada kuning telur tau .So rasanya unik sangat! 




Selain itu, korang kena cuba juga Zesty Orange Blast. Air 3 layer ni rasanya sedap dan memang kena dengan tekak 



Mesti korang tertanya kan berapakah harga nya kan? Untuk musim perayaan ini korang boleh berjimat sehingga RM38.80 dengan menikmati KRR Golden Teriyaki Chicken yang didatangkan dengan dua Golden Teriyaki Chicken, dua rotisserie roasted 1/4  chicken,2 aromatic rice, 4 red  velvet lava muffin dan 4 zesty orange blast secara percuma ! 

Harga 

Golden Teriyaki Chicken Meal : RM 23.80
Golden Teriyaki Chicken Soup : RM 21.80

Bercakap pasal PERCUMA, ini dia berita baik untuk korang dimana Kenny Rogers Roasters akan adakan promosi Buy 1 Free 1 sempena dengan Roasters Eating Day (RED) 



Tapi ingat untuk dapatkan promosi ini korang kena tunjukkan e-voucher di bawah baru dapat beli Kenny Rogers Roasters Buy 1 Free 1 . So jangan lepaskan peluang terhad ini! Omnomnomnom 

No comments: