Total Pageviews

Tahniah! 8Share Kini Dikenali Sebagai 8Coin



Buat pengguna media sosial tegar, mesti dahulu korang pernah dengar mengenai 8Share bukan ? Baru –baru ini aku berkesempatan ke majlis pelancarannya. Namun bukan lagi sebagai 8Share tetapi kini dikenali sebagai 8Coin.





Media Prima Labs Dan Rev Asia Lancar 8Coin

Pada 5 April yang lalu, Media Prima Labs(MP Labs) dan Rev Asia Berhad telah melancarkan laman sesawang ganjaran yang telah diberikan nafas baru dan aplikai mudah alih 8coin. 



Majlis yang diadakan serba ringkas dan meriah ini sememangnya telah memberikan satu lagi semangat untuk para pengguna sosial media ‘gain something’

Jana Pendapatan Dengan 8Coin

Kalau korang nak tahu, 8Coin ini adalah kelab ganjara peribadi untuk pengguna media sosial yang gemar mendapatkan barangan percuma,  menjana pendapatan tambahan dan menjadi platform yang pertama memperkenalkan sesuatu produk dan banyak lagi.



Sudah Mempunyai 770,000 Pengguna

Menariknya lagi, 8Coin kini sudah mempunyai komuniti yang terdiri daripada lebih daripada 770,000 pengguna sosial media di seluruh negara. Wow! Ramai kan? Nak tahu tak kenapa ramai yang join? 

Sebabnya dalam aplikasi 8Coin, terdapat satu ruangan special dimana terdapat kandungan tajaan yang merangkumi filem, permainan dan banyak lagi tau. Malah kalau korang share pun akan dapat ganjaran yang boleh ditebus sama ada dalam bentuk barangan mahupun duit. 

So jangan lepaskan peluang untuk muat turun 8Coin sekarang di Apple Store dan juga Google Play. 

21 comments:

Dunia Mommy Comel said...

sekarang ni macam macam teknik nak buat duit kan, sampai tak terkejar dek waktu, baru nak khatam satu, dtg lagi yg baru. Ape pun nak research further psal 8coin ni sbb macam menarik.

Betty's Journey said...

I have tried the new features after 8shares change to 8coins. Not sure how easy and fast to generate income with 8coins. I want install in my mobile and try it out.

Ezna Khalili said...

Semuanya aplikasi di hujung jari je kan?. Tapi kalau semuanya masuk dalam phone ni memerlukan space yang banyak. Alaaa phone space dah sikit dah ni....

Cik Fie said...

Wahhh..bagus untuk bagi mereka yang mahu menjana pendapatan online seperti saya. Sebelum ni pun saya pengguna 8share. Sekarang dah bertukar 8coins pulak. Terima kasih atas info yang diberi. :)

Suria Amanda said...

8share dan tukar 8coin..wahhh...boleh la join ni sebab banyak ganjaran yang di beri kan...dulu ada akaun 8share tapi ntah la..password pun dah x ingat...kena daftar semula la kan

Nina Mirza said...

Alahai.... Kita baru tahu. Dah ramai dah rupanya guna apps ni. Ok , tak mo ketinggalan, nak download apps dan explore laaa jap ni.

ArylJe said...

wah, menarik ni Khai...
Nanti nak cari and try...

Nak comment lebih takleh sebab tak experience lagi kan.. =D

AyuArjuna BiGoshh said...

Macan menarik pula sebab dia bagi byk freebies. Dan ianya mmg dah popular sbb dah ramai pengguna. Mereka yang mmg into social media mmg kena donlod la apps ni

Ana Suhana said...

Pernah join 8share dulu kejap. Lepas tu stop sampai sekarang. Baru tau dia dah tukar nama ke 8coin. Nak ushar semula lah.

emarieys said...

Menarik. Wow, dah ramai yang join yer. Ini cara mudah nak buat side income..share pun boleh dapat... Okey nanti install di PlayStore

Mahamahu said...

Semenjak diambil alih oleh Media Prima ni dah makin mantap konsepnya sekarang ni nak jana duit tambahan mudah jer guna konsep macam ni kan...

Tengkubutang said...

huhu.. TB rindu pulak kat 8share.. haha.. tapi takperlah.. dah bertukar ke 8coin maybe dinaiktaraf lagi kan keistimewaannya..

Dikbee said...

Kite dah guna 8coin jugak. best sebab share je kat social media, pastu dah dapat coin. nak kumpul banyak2 coin, nanti leh redeem. Dapat gak la side income kan.. hehe

Airah Syahirah said...

Dari dulu memang main 8share ni.banyak dah income dapat haha tapi stop dulu sebab belajar tak focus dah nak buat

Bro Framestone said...

Dulu masyuk gak dengan dorang nie.. time tue dorang xpakai nama 8share lagi.. boleh katakan tiap2 bulan cash out...

Bro dah ada akaun dah dengan 8coin...

Lia Hasty said...

Wah menariknya 8coin ni. Ini cara muda juga untuk jana side income kan. Baru tahu pasal ni. TQ sharing

Abby Onety said...

Waah... ramai sudah ya pelanggannya nih app. Sudah 770,000 pengguna sosial media di seluruh negara. Wow banget ya! Bestlah ya pastinya app ini.

dr-Life said...

oh they changed the name.. no wonder the apps different name now and i keep wonder what is that. seems like they have more things coming up there..

Emi said...

Eh dah bertukar kepada 8coin kee. Emi dah lama x bukak akaun 8share emi. Dulu2 active jgk duk share.

irrayyan said...

Kami dah join 8coin. Nama makin gempaq pasti semua ditambahbaik.. tahniah 8shared

Anonymous said...

Baguslah article awak ni