Total Pageviews

:: ORENTASI KPTM + UITM HEBAT ! ::

As - salam kepada semua readers , bloggers, braders dan sistah sekalian.lama betul aku tak menghentak keyboard sambil membakar lemak - lemak di jari nih. ada orang post kat wall aku yang mengatakan aku dah berhenti blogging kes gaduh dengan artis " T " . sorry tak ada makna nya gaduh dengan orang yang berlagak dan poyo camtu. ok berbalik kepada kisah aku. aku tak dapat update blog ini sebab aku tengah honeymoon sempena cuti semester ni.owh yer aku lupa nak announce yang aku dah tamat semester kali ini. so sibuk la sikit layan "nafsu" cuti ni. ok dah mula balik kembali kepada tabiat sengal aku. actually cuti semester ini aku ambil kesempatan untuk menjadi fasilitator.pasal benda baik ini pun ada orang yang tak puas hati. come on, at least aku tak buang masa dan cuti aku dengan benda yang tak berfaedah. so untuk tugas pertama aku sebagai fasilitator, kena jaga intake UITM. secara keseluruhan orentasi ini memang memenatkan tapi semua itu terbayar dengan gelagat dorang. superb!!! jumlah pelajar yang mendaftar untuk intake ini pun not bad, 260 ++. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar berkat kegigihan kami semua serta tunjuk ajar daripada jurulatih - jurulatih.apa yang aku tabik dengan budak - budak intake ini sebab semangat dorang.masa tu memang meremang giler bulu roma aku bila dengar laungan semangat dorang.jom kita review jap gambar - gambar yang ada.

 ketua fasilitator dan ketua fasilitator lelaki yang sporting

 kena denda yer bang

 perempuan pun tak boleh lari dari denda


  tarian si tommy



OKU




 chicken dance. comel!!


boboi vs gugurl


sporting habis!

  gelagat fasi

duta rexona 

 ada gaya macam ultraman tak?




ikatan KTPM

ika dodol dengan pasangannya




tapi dalam aku berseronok, aku dikejutkan dengan berita pemergian seorang rakan karib aku waktu kecil. insyallah lepas ini aku akan buat satu entry khas buat beliau. kalau boleh aku tak nak ingat pasal kenangan dengan arwah. aku cuba kuatkan semangat sepanjang minggu ini,yang aku sedihnya ada juga pihak yang membuat cerita buruk pasal kejadian ini. biarlah mulut orang, janji aku ingat apa tanggungjawab aku. so sekian saja entry aku kali ini. sorry sebab mengarut je banyak. merci, As - Salam!, chow bebeh..


kredit gambar ::



yang memberontak dengan ekzos :: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum :: kepada budak2 UITM. belajar kerana keberkatan jangan belajar kerana nama. yang paling penting pilih kawan yang membawa kepada kebaikan.

2 comments:

Unknown said...

mmg MANTAP lahh ! :))

Mrs Nurul said...

huhuhu jadi facy yer..cool beb !