Total Pageviews

PRAY FOR SABAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Negara digemparkan dengan peristiwa serangan pemberontak Sulu yang telah mengorbankan perwira - perwira negara. serius bila baca pasal peristiwa ni, sebak di dada mula timbul




Jauh di sudut hati kecewa bila isu seumpama ini digempar gempurkan dengan isu politik dan sebagainya, Takkan la pasal benda ni nak bertekak lagi isu politik, tak boleh ke kalau lupakan sebentar hala tuju politik, perbezaan budaya dan warna kulit bagi kembalikan negara Malaysia aman dan damai . 



itu satu hal, semalam terbaca pula dalam facebook pasal ada mamat yang 'terlebih bijak' membuat spekulasi sendiri pasal perwira negara yang terkorban. Nauzubillah, sampai  hati betul cakap sedemikian rupa, malas nak komen panjang pasal benda tu, kecewa dengan pemikiran tak matang. 



dan yang bertambah hiba bila terbaca sms terakhir salah seorang anggota VAT69 yang terkorban




apa yang pasti , pemergian dan pengorbanan perwira - perwira negara ini akan dikenang rakyat Malaysia. segala jasa dan bakti perwira ini akan menjadi azimat dan inspirasi kepada bangsa dan negara. Al -Fatihah kepada mereka yang terkorban. Semoga syurga dijanjikan buat mereka di akhirat sana. kepada semua rakyat Malaysia marilah sama - sama kita mendoakan agar negara kita terus sejahtera makmur.  MALAYSIA TANAH AIR KU. PRAY FOR SABAH. 


p /s : kecewa dengan seorang artis yang terlalu taksub dengan politik ni 


No comments: