Total Pageviews

Koleksi Cadar Murah Dan Berkualiti

Assalamualaikum dan salam sejahtera .

Koleksi Cadar Murah dan Berkualiti ? Nak tahu nak dapatkan di mana ? Baca sampai habis yer kawan - kawan . 



Baru  - baru ini , Budak Pacak sempat review online shop pemborong cadar yang menjual cadar murah , iaitu cadar quilt. Cadar cotton ini diimport dari China jadi tidak hairanlah material kainnya sangat berkualiti. Untuk pengetahuan korang , cadar ini adalah dari Gred 'A' dan ianya bukan campuran polyester dan merupakan cotton 100 peratus.  



Selain daripada berkualiti, ianya juga didatangkan dengan pelbagai pilihan corak menarik , tapi korang kena ingat kerana corak - corak yang menarik ini hampir setiap minggu bertukar, jadi kalau korang berkenan dengan satu - satu corak itu, baik ambil terus takut pada masa akan datang corak tersebut tidak ada lagi. 



Bak kata orang corak ini limited edition. Coraknya yang pelbagai amat sesuai untuk korang yang ingin mencari cadar kartun , cadar vintage malah boleh juga dibuat sebagai cadar pengantin



Cadar - cadar ini didatangkan dengan pelbagai saiz seperti Saiz Queen dan Single. Untuk korang yang ada katil saiz King, boleh juga gunakan cadar ini , tetapi cadar tersebut akan sedikit tergantung. 



Budak Pacak berani cakap , corak dia sangat cantik malah ada pelbagai kelebihan tahu kalau guna cadar ini antaranya adalah

  • Senang dibasuh
  • Depan dan belakang cadar boleh diguna pakai. - multi user 
  • tak perlu kemas
Jadi kalau korang jenis yang sibuk bekerja , cadar ini adalah pilihan yang sesuai kerana sangat menjimatkan masa. Sempena raya yang hampir tiba , kalau rasa nak tukar cadar baru , bolehlah dapatkan sekarang sebab harga promosi untuk cadar ini telah dijalankan.

Kebiasaanya cadar ini dijual dengan harga RM 160 . tapi promosi sekarang adalah RM 140 termasuk postage di seluruh Malaysia. Kalau korang yang tinggal berhampiran Sungai Petani ataupun Pokok Sena , Kedah boleh buat Cash On Delivery . Sambil - sambil itu bolehlah tengok yang mana berkenan di hati kan ?

Disebabkan permintaannya yang sangat laris , korang kenalah tempah dahulu kalau tidak nanti dah habis tak pasal kempunan. Jadi untuk tempahan dan segala pertanyaan bolehlah hubungi 

Puan Hasniza Mohamed 
Whatsapp - 013 - 5305007 


p/ s ; yang bujang tu , sesuai sangatlah pakai cadar ni.hehehe...

4 comments:

Ismi Ana said...

Seriously ade cadar katil bujang? Mmg da lame carik. Ty so much!

Nick Nashram said...

sekarang katil bujang je dulu..tukar kahwin baru nak pakai cadar..haha

khai artzfar said...

@Ismi Anahappy for sharing hehe

khai artzfar said...

@Nick Nashramamboi amboi haha suruh teacher muja belikan eh