Total Pageviews

Selfie Bersama EffortlessMan Dan Menang Hadiah Besar !

Selfie Bersama EffortlessMan  Dan Menang Hadiah Besar | EffortlessMan ? Siapa dia ni? Superhero baru kah? Yup! Tepat sekali superhero terbaru dari Lazada!  Korang ada terjumpa superhero ni dekat Pavilion minggu lepas? Hahaha Terkejut orang disekeliling dan ramai gilos yang nak bergambar dengan superhero ni. 



Sebabnya superhero ini telah muncul untuk campaign by Lazada yang terbaru. Sekarang Lazada tengah menganjurkan 2 contest dengan hadiah yang best tau iaitu Cash dan Shopping Voucher di Lazada Malaysia. 

Eh best kot kalau dapat Voucher dari Lazada, boleh shopping nanti. Setiap superhero mesti ada 'power' dia enn? Nak tahu apa yang dia buat? Haa mohon tengok video di bawah yer. Sebagai fakta, EffortlessMan ni tingginya  200cm iaitu 2 meter! Kemain bukan tinggi.Budak Pacak pun baru 175cm 



So , macam mana nak menang contest ni? Haa korang hanya perlu click link dibawah ini and komen jawapan untuk soalan berikut :


Dimana EffortlessMan akan pergi selepas Pavilion?

Hadiah : RM100 shopping voucher untuk 3 pemenang setiap hari 

Kalau korang terserempak dengan EffortlessMan ni, jangan lupa rebut peluang  untuk selfie together and upload dekat personal FB korang dan jangan lupa tag #LazadaMalaysia #EffortlessManHunt untuk peluang memenangi RM100 cash! Contoh macam diorang ni :


Sekarang Lazada Malaysia  tengah buat sale iaitu The BIG Effortless Shopping Sale dari 27 july hingga 31 july! Banyak gilos  diskaun and siap ada flash sale. Korang boleh klik banner bawah ni ye! Jangan lepaskan peluang ni :)




untuk maklumat lanjut layari : http://www.lazada.com.my/effortless-manhunt/

No comments: