Total Pageviews

Tempat berbuka Best di Bangi



Cakap pasal Bangi kan? Ada satu tempat yang aku suka sangat pergi bila bulan puasa iaitu di Bangi Golf Resort. Mana taknya, disini terdapat lebih dari 200 jenis juadah disediakan dan favourite aku mestilah Sous Vide Eggs with Mushroom Espuma . Sedap weh!




Semua orang yang aku bawa kesini cakap benda yang sama. Selain itu, tahun ini ada banyak lagi yang best kesinambungan dari tahun lepas iaitu Aiskrim Gelato BGR, Nasi Kerabu, Rendang Daging tahi minyak, Sambal sotong kembang, Buttered Prawns, Daging Masak Lada Hitam dan Filet Ikan bersama Sos Serai


Amboi macam bapak dia ni haa







Selain itu, live station pun ada jugak iaitu station kambing bakar, sate dan aneka gorengan! Churros? Haa ini pun favourite aku gak. 


Semua tengah gigih cari churros, Abg Hasrul Hassan bawa tentera haa




Gigih la juga preview baru ini beratur tengah panas sebab nak amik Churros, and Yes aku orang first yang ambil hahahahaa.

Buffet Ramadhan di BGR sentiasa jadi pilihan. Selain dari harga nya yang relevan, RM 58 bagi dewasa dan RM29 bagi kanak – kanak, BGR juga disahkan oleh JAKIM.






 So boleh makan tanpa was- was. Buffet disini disediakan oleh Chef Kamaruddin yang sangat sporting. 

Kebetulan sambut birthday Pena Berkala, siap kena suap haa dengan Chef Kamaruddin LOL 


Dah 9 tahun beliau dekat sini,so no wonder lah tempat ini sentiasa dikunjungi sebab beliau sendiri tahu citarasa pelanggannya

Untuk tempahan buffet boleh hubungi
Tel : 603 – 8925 3728 / 603 – 821 00265
Instagram : @bangigolfresortofficial 

No comments: