Total Pageviews

Blog Budak Pacak Tercalon Dalam Top 10 Food Blogger Award 2016

Alhamdulillah syukur, selepas Malaysia Social Media Week 2016, Blog Budak Pacak sekali lagi tercalon dalam Blogger award. Kali ini blog aku tersenarai dalam Food Blogger Award 2016 dimana membariskan senarai 10 Malaysia Top Food Blogger yang bakal merangkul tempat pertama sehinggalah ketiga 






Award ini dianjurkan oleh Saleduck.com.my  , sebuah laman web yang menawarkan pelbagai jenis kod diskaun laman web shopping online seperti Zalora, Reebonz, Foodpanda, Expedia dan banyak lagi khas untuk korang yang gemar shopping online! 



So bila nak shopping, sebelum masuk ke laman web lain, korang wajib masuk ke Saleduck Malaysia dulu, barulah shopping okay? 




Sebenarnya award ini bertujuan untuk mengiktiraf para blogger yang selalu update pasal makanan kerana niche ini mempunyai pengikutnya tersendiri. Di negara lain seperti Singapura, award ini telah lama diadakan. 


Sebab entry INI aku tercalon, terima kasih juga Hotel Perdana Kota Bharu 


Kali ini , kesemua finalis blogger yang lain memang cukup hebat! Terus terang aku pun rasa macam tak layak sebab niche food pada blog aku ni sering berkait rapat dengan niche Travel and Men Lifestyle. 

Mungkin tak ramai yang tahu aku ada ig khas untuk update gambar makanan dan travel di Instagram  @team_bbp menerusi #JomMakan #KhaiOnVacay 


Tercalon ni pun dah syukur sangat sebab pencalonan datangnya dari Saleduck Malaysia sendiri hasil dari pemerhatian dan analisis dorang kepada kesemua Top 10 Malaysia Food Blogger 



So korang dah vote ke aku? Haa sila vote! 



Cara untuk mengundi 

  1. Search laman web ini - http://www.saleduck.com.my/awards/food-blogger-award-2016
  2. Cari nama " BUDAK PACAK " dan klik VOTE 
  3. Selesai!
cari gambar ni baru vote! LOL 

Impian aku kalau menang ni, memang akan transform blog ni kepada yang lebih baru dengan memfokuskan niche Travel, Food dan Men Lifestyle. Sebenarnya memang dah aim lama pun, so dengan pencalonan ini rasa lebih bersemangat! 


Kalau rasakan korang suka baca blog aku, ehemm mestilah suka kan?hahaha Silalah undi setiap hari dan setiap undian korang sangatlah dihargai dan aku ucapkan jutaan terima kasih! 


Jangan lupa singgah Ducksale Malaysia di www.ducksale.com.my