Total Pageviews

Sakit Jantung ? Amalkan Jus Hearty

Untuk korang yang ada penyakit jantung atau ada ahli keluarga dan kenalan yang mempunyai penyakit yang membunuh ramai orang ini boleh amalkan minum Jus Hearty ini dimana jus ini  menggunakan bahan semula jadi sebagaimana yang diamalkan secara tradisional oleh orang terdahulu.



Korang tau kan bahawa penyakit jantung ini merupakan salah satu pembunuh senyap utama di kalangan lelaki dan wanita di seluruh dunia. Jadi amatlah penting untuk korang cari alternatif untuk mencegah atau merawat penyakit ini. Mengamalkan gaya hidup tu of course lah macam bersenam bagai kan. Tetapi diingatkan yang pemakanan pun harus diambil kira. 


Kredit Gambar : Uncle Zuan 


Untuk itu maybe boleh cuba minum Jus Hearty yang dikeluarkan oleh  Pharmasa Nutrition Sdn. Bhd. Jus Hearty tampil  sebagai salah satu produk makanan tambahan yang terbaik buat mereka yang menitik beratkan kesihatan dalaman terutamanya jantung.


Kalau korang nak tahu, Jus Hearty ini terhasil dari pengalaman pengasas produk ini dimana rakan beliau mengadu mempunyai masalah kesihatan. Lantas dia mengeluarkan formula tradisional ini dan Alhamdulillah berkesan. 


Dihasilkan dengan menggunakan bahan-bahan terpilih dan terbaik, kandungan Jus Hearty iaitu sejenis cecair minuman botani madu dengan campuran bawang putih dan delima ini diyakini mampu membantu pengguna meningkatkan tahap kesihatan jantung masing-masing menerusi manfaat dan segala kebaikan yang terdapat dalam bahan semulajadi tersebut. Aku dah cuba minum. Ras bawang putihnya kuat , manis dan sedap macam sos nasi ayam tu haaa. 

Sebagai tambahan, bukan sahaja madu, bawang putih dan delima, Jus Hearty juga turut mengandungi bahan istimewa yang lain iaitu halia, cuka epal dan lemon yang diformulasikan secara tradisi untuk memantapkan lagi manfaat dan kelebihan minuman tambahan ini .


Rekaan botol pun cantik menampakkan ia sebagai satu produk kesihatan yang premium dan berkualiti tinggi. Premium? Mesti mahal kan? Actually tak mahal pun guys. Harganya cuma RM80. Bagi aku berpatutan! 


orang kuat Jus Hearty


Untuk korang yang tanya Jus Hearty ini sesuai untuk siapa? Disyorkan untuk umur 20 tahun ke atas, dan ianya  juga sesuai bagi kaum wanita yang baru bersalin atau diamalkan semasa dalam proses berpantang.

Malah ia membantu memberikan badan lebih segar dan tenaga, membuang angin dalam badan dan dipercayai sangat ideal buat mereka yang ingin menurunkan berat badan.

Nampak tak? Bukan setakat jantung, bagi korang yang berdepan dengan masalah kolestrol dalam badan juga dapat mengurangkan kadar kolestrol masing-masing menerusi amalan pengambilan Jus Hearty. Yer la tengok la kandungan dia. Semuanya bahan semula jadi. No doubt okay! 

Adalah dicadangkan untuk mengambil  Jus Hearty sebanyak dua kali sehari iaitu 20 ml pada malam hari dan 20 ml sebelum anda menikmati sarapan pagi.So untuk korang yang nak dapatkan Jus Hearty, macam yang aku cakap tadi sekarang ada  harga pengenalan. 

Untuk sebotol Jus Hearty yang bersaiz 500 ml cuma dijual pada harga RM80 sahaja termasuk caj pos ke seluruh Malaysia. Tetapi harga ini cuma sampai 31 Mac ini je tau  dan selepas tarikh tersebut, harga akan kembali pada asal iaitu  RM100 (Semenanjung Malaysia) dan RM110 (Sabah/Sarawak).

Untuk korang yang ingin sebarang maklumat lanjut dan pertanyaan, boleh whatsapp 'SALES' dan hantarkan ke +6 011 2100 7919.


No comments: