Total Pageviews

Berbuka Dengan Menu Yang Sedap Dari NY Steak Shack

Bosan dengan menu yang ada di bazar dan tempat lain? Apa kata korang makan dekat NY Steak Shack yang tampil dengan beberapa menu yang sedap dan unik! 




4 Pilihan Menu! 

Memperkenalkan konsep  ‘Shared Joy is Double Joy’, ada empat pilihan menu untuk korang makan bersama-sama yang tersayang tau! Semuanya mengikut kategori iaitu the Seafood Platter, Beef Platter, Poultry Platter and Lamb Platter.



Kesemua menu ini turut tersedia nasi labu, kentang goreng dan sayur campur yang fresh! 

Seafood Platter Untuk Seafood Lover! 



Nah untuk korang yang sukakan seafood dalam set hidangan ini tersedia sotong goreng, udang halia bersama-sama ikan yang digrill! Harganya adalah RM 89.90 

Peminat  Steak Wajib Cuba Menu ini 



Suka daging merah - merah? Apa kata cuba  Beef Platter yang mengandungi daging bahagian Tenderloin Skewer, dan Striploin yang disediakan bersama Beef Meatballs untuk harga RM99.90*.

Any Chicken Lover ? 



Benar! The Poultry Platter khas untuk korang yang sukakan ayam! Pilih saja ayam Rosemary yang disediakan bersama ayam  Cevapi dan Sizzling Duck Chop pada harga RM89.90*.

Menu Peminat Kambing 




Last but not least, nah untuk peminat kambing yang disediakan kombinasi  Lamb Sausage bersama Lamb Stew dan Sizzling Lamb Noisette pada harga hanya RM99.90*.



Sebagai penghilang dahaga, jangan lupa nikmati mocktails berharga RM8.90* yang mempunyai perisa  Lemonade Zest, Minty Lime Cooler, Orange Breeze atau Perfect Mix. Tidak suka? Tak apa kerana terdapat smoothie segar yang terdiri daripada  pisang, nenas dan lemonade, apple dan mint! 



*Harga adalah sebelum GST dihapuskan dan setiap RM5 pembelian menu ini akan didermakan pada Rumah Titian Kaseh. Promosi sah sehingga 15 Julai! 

22 comments:

Anonymous said...

Terrific article! This is the kind of info that should be shared around
the net. Shame on Google for no longer positioning this put up higher!
Come on over and discuss with my website . Thanks =)

Anonymous said...

Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if
you get a lot of spam remarks? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can advise?
I get so much lately it's driving me insane
so any assistance is very much appreciated.

Mimie said...

Sedapnya berbuka puasa makan menu western macam ni. Bila tengok macam tak kenyang je kan tapi sebenanrmya kenyang. Sesekali makan menu ni untuk berbuka memang sedap. Nanti ada rezeki nak datang makan sini.

Suria Amanda said...

Ya allah Khai.....terliur akak tengok semua hidangan tu...dh la akak suka semua tu ha...memang fav akak sebulan at least 2 kali pi makan steak x kisah mana2.. pernah makan sekali kat NY Steak ni kat One Utama..not bad..sedap pun sedap..skrg diorang dh pelbagaikan hidangan kan

iam.umifuzy said...

bila pepagi tengok makanan ni memang terliur sakan dah..lebih-lebih lagi tengok western food yang memang favorite..hehe

Cik Lily Putih said...

sedapnya makan steak di bulan puasa, sekali sekala boleh lah kan tapi NY shack ni memang sedap dan murah plak tuh

Pamela Yeoh said...

Sudah lama tak pergi NYS, time to visit them and dine their new menu

Syafiera Yamin said...

serious in my life rasa macma tak pernah makan lagi NY Steak ni..
huuu bila nak ajak kita ni..
tengok macam menarik je dia punya grill grill steak ni..
nampak sangat sedap !

nikkhazami said...

tetiba rasa nak makan steak utk berbuka. dah loya kot hari hari makan nasi. nak try ubah selera sikit.

cre8tone said...

I just tried this menu and i'm really loving it.. So yummy and delicious... Nice..

Hasif Hamsyari said...

Selaku peminat kambing, semestinya saya akan pilih set kambing tu. Ya ampunnn... Sedapnya nampak bang! Sekali sekala mencuba memang syok ni!

Bro Framestone said...

Lama x singgah ke Ny Steak Shank... jauh gak kalau nak berbuka puasa dekat sini.. Kena tunggu lepas raya la kot ;)

Ezna Khalili said...

Peminat makanan barat boleh la mencubanya. Saya ni makan juga western kalau teringin. Bulan puasa ni saya lebih cari makanan tradisional. Hehe. Peminat makanan barat boleh la mencubanya. Tapi bila nampak kambing tu pasti menjadi pilihan hubby. Dia minat kambing. Saya kurang.

Mohd Zarin said...

Eh sedapnya lahai.... Semua tu saya suka lebih-lebih lagi menu kambing tu. Lapar pulak belum masuk waktu buka puasa

Wawa Ashihara said...

nampak sedap kesemuanya... ingtkan masa mula2 baca Fuel Shark,, hehe... ini smeua menu ala western ni favourite kita... harga pon not bad....tgk rupa nmpk sedap.. nnti kalau ke mari nak try jugala rasa menu disini...

Mahamahu said...

Sedapnya makan kat NY Steak Shack kita pernah makan hari tu hehehe boleh tahan juga harga dan juga jumlah makanan mereka tawarkan banyak pilihan...

Hanny Abdullh said...

Tiap-tiap hari nasi sesekali berbuka dengan hidangan barat ok jugak. Sis pun peminat makanan barat jugak, bolehlah nanti nyinggah kat sini..nampak hidangan dia menarik gak

Zharif Azis said...

NYSS nie memang feveret. first time makan hari tu sudah jatuh cinta. smoothie pisang NYSS sangat sedap dan tidak memuakkan. itu yg best. next time nak datang lagi lah. Dalam pada makan sedap tu, dapat buat amal jariah sikit di bulan ramadhan nie.

Emily said...

Woo! Chicken lover here. I think I can go even though I tak puasa, and tak buka puasa. But I will go when the crowd is thinner. Tak nak lah kacau orang yang berbuka tu, kann

cik tom said...

tak pernah lagi try steak kat NY Steak Shank ni..tgk menu semua best2 dan banyak pilihan menarik..suami plk mmg suka mkn western food...blh la try lepas raya nanti..

adianiez AIDA said...

sesedap nih!
yummy...

dr-Life said...

This is really a different way of buka puasa. Wow... Having steak and so yummy I could see from the picture. I wanna try there fix there some day too...