Total Pageviews

Jualan Murah Lazada Sempena Final FIFA World Cup 2018!

Siapa sangka, perlawanan bola sepak dunia, FIFA World Cup 2018 kini berada di kemuncaknya dengan menyaksikan pertembungan akhir diantara Croatia dan Perancis dalam pusingan akhir. 



Perlawanan Akhir Pada 15 Julai 2018
Buat korang yang tidak tahu,  perlawanan akhir FIFA World Cup akan berlangsung pada 15 Julai ini iaitu pada hari Ahad jam 11 malam waktu tempatan. Satu fakta menarik ingin aku kongsikan dimana ramai yang tidak menyangka bahawa pasukan Croatia akan layak ke pusingan akhir dan ini kali pertama mereka melayakkan diri ke pusingan ini. 
Lazada Buat Jualan Murah Sempena Final FIFA World Cup 2018
Bagi menyemarakkan lagi pusingan akhir piala dunia ini, Lazada turut mengambil  bahagian dengan menganjurkan Lazada Match Day Sale
Best weh sebabnya ada pelbagai barangan menarik dijual dengan harga yang sememangnya bagi aku berbaloi untuk dimiliki dan murah-murah belaka. Aku sendiri pun tunggu 15 julai ini untuk shopping di Lazada sebab ada  iskaun sehingga 90% diberikan kepada para pelanggan.
Lazada Match Day Sale
Jualan Murah Yang Meriah! 
Untuk korang yang terfikir apakah jenis barangan  dan jenama yang meliputi dalam jualan kali ini, haa banyak weh! Antaranya adalah Puma, Sengheng, Vivo, Tesco, Watsons, Sport Direct, Guardian, Clear Men dan banyak lagi.
Pelbagai Jenis Voucher 

Selain jualan murah, pelbagai tawaran dan voucher juga tersedia! So jangan lupa grab 888 Vouchers, Flash Deals from RM1, dan Exclusive Partners Offers.  Jadi bila korang shopping nanti, harga pun akan bertambah murah.CONFIRM! 
 Match Day Quiz 
Tidak cukup dengan itu, Match Day Quiz pun ada dimana korang berpeluang untuk memenangi voucher membeli belah di Lazada dengan hanya menjawab soalan mengenai bola sepak. Caranya : 
1 – Muat turun dan log in aplikasi Lazada .
2 – Turut serta dalam kuiz yang dijadualkan pada 1pm14 July dan pada 11 am, 15 July. 450 pemain bertama yang berjaya menjawab osalan dengan betul akan memenangi baucer! 
Untuk maklumat lanjut mengenai Match Day Quiz  korang boleh KLIK SINI
 so korang rasa siapa juara piala dunia kali ini? Aku dapat rasakan Perancis akan menjuarai FIFA WORLD CUP 2018!!!

No comments: