Total Pageviews

Nak Kahwin? Diskaun RM5000 Menanti Dari Hanana Group Sdn Bhd


Siapa yang nak kahwin korang wajib baca entry ini weh! Sebab apa? Kali ini aku nak kongsikan dengan korang mengenai pakej dan promosi yang dianjurkan oleh Hanana Group Sdn Bhd! 





Food Tasting Dan Open Day Hanana Group Sdn Bhd 

Yes! Jadi silalah pangkah kalendar korang kerana pada 12 Ogos ini bakal berlangsungnya Food Tasting Day & Open Day oleh Hanana Group Sdn Bhd di Ambassador Putrajaya. Pelbagai pakej menarik bakal menanti bakal pengantin dan diskaun sehingga RM5000 akan diberikan. 

Janganlah korang sesekali lepaskan peluang untuk hadir di Food Tasting Day & Open Day oleh Hanana Group Sdn Bhd. Limited dan Special! 

Bakal Perkenalkan Dua Pakej Baru 

Kenapa special? Sebabnya kali ini Hanana Group Sdn Bhd akan bawakan pada korang pakej RM48,000 dan RM38,000 di Ambassador Putrajaya. Menariknya kali ini, mereka turut memperkenalkan dua pakej untuk dua tempat baru iaitu LUGAR DE LA BODA GARDEN WEDDING @PUCHONG  dan DEWAN TAN SRI YUSOF HASHIM , MARDI. 





Lugar De La Boda Garden Wedding @ Puchong ini mengenengahkan konsep 'Garden' dan ia merupakan konsep yang pertama di Puchong. Bertemakan perkahwinan ala ala garden ( open concept ) yang membawa konsep santai dan juga seperti di dalam taman. 

Diskaun RM5000 Menanti! 

Yes lokasi ini  dijangka beroperasi sekitar Oktober 2018. Menariknya lagi diskaun sebanyak rm5000 menanti untuk korang jika korang booking pada hari Open Day nanti.



Untuk maklumat lanjut mengenai pakej perkahwinan lengkap di Hanana Group, sila layari laman web rasmi Hanana Group dan ikuti mereka di Facebook dan Instagram sekarang! Nanti kalau ada Food Tasting lagi, jangan lupa singgah ya gais.  Rugi kalau lepaskan peluang! 

Alamat Ambassador Putrajaya
Hanana Group Sdn Bhd
92, Jalan Perak, Persiaran Diplomatik
Persint 15, 62050 Putrajaya

Untuk menghubungi atau berurusan dengan pihak Ambassador Putrajaya, sila hubungi :
Farah - 016 - 6700 457
Hanis - 016 - 6700 752
Rezza - 016 - 6700 473
Liana - 016-4318 434

Web Rasmi : http://www.hananagroup.com/
Facebook : https://www.facebook.com/ambassadorputrajaya
Instagram : https://www.instagram.com/ambassadorputrajaya/

No comments: