Total Pageviews

Yoodo Telco Rasmi Untuk Kejohanan PUBG Pertama Di Malaysia!

Siapa tahu Yoodo? Kalau nak tahu mereka kini merupakan Telco Rasmi Digital untuk Kejohanan Kebangsaan (PMNC) MOBILE Kejohanan Pertempuran (PUBG) dianjurkan oleh PUBG Corporation dan Tencent Games. Ini adalah berita hebat untuk pemain dan akan menjadi yang pertama mempunyai  banyak ciri dan perkongsian yang akan datang untuk permainan ini. 




Kejohanan PUBG 

PUBG MOBILE sangat popular di kalangan anak muda kini dan Kejohanan MOBILE Pertama ini akan memperlihatkan hampir 256 pasukan dari seluruh Malaysia yang bersaing merebut hadiah berjumlah RM60,000. Pemenang Hadiah Utama juga akan memenangi 1 tahun pelan mudah alih dari Yoodo. Best kan?



Yoodo Bakal Perkenal Data PUBG Tambahan 

Menurut sumber Yoodo yang diwakili oleh Presiden mereka, Mr Chow Tuck Mun, mereka akan memperkenalkan tambahan PUBG MOBILE, yang pertama seumpamanya di Malaysia. Tambahan ini akan membolehkan pengguna Yoodo kebebasan yang lebih besar untuk bermain dengan peningkatan kuota data khusus untuk permainan.



Pusingan kelayakan PMNC ini telah bermula pada 22 Disember di Johor Bahru, di  Sabah pada 25 Disember, Sarawak (6 Januari) dan Kuala Lumpur (12Januari) di mana pemain akan bersaing untuk mempamerkan bakat mereka di peringkat kebangsaan pada pusingan akhir yang akan berlangsung pada 26 Januari di Kuala Lumpur.

Untuk maklumat lanjut mengenai kejohanan PMNC ini, korang boleh layari www.yoodo.com.my/pmnc2018/. Untuk perkembangan terkini Yoodo pula boleh ke : 

1 comment:

ejulz said...

perghhh.. terbaek.. hehe