Total Pageviews

Blog Khai Artzfar Kembali Bernafas

Assalamualaikum dan hi korang! 

Lama betul blog ini berhabuk sampaikan pageview pun jatuh merudum. Kalau tak silap aku kali terakhir aku update blog masa bulan Ramadan ke time raya. 




Sekarang dah habis pun raya, so bermakna lebih kurang hampir dua bulan juga aku tak update. Jujur aku katakan pelbagai perkara terjadi kepada aku sampai berubah 360 darjah terutama berkaitan dengan pekerjaan. 

Untuk pasal itu, aku kongsikan hari lain, cerita pasal sambutan anniversary blog ini pun tak taip lagi. Nak kata busy memang aku dari dulu busy atau sengaja busy kan diri cuma apa yang aku boleh katakan aku burn out untuk tempoh masa yang agak lama dan kronik kali ini. 

tanda masih aktif lol 

Itu pun aku akan kongsikan nanti. Kali ini aku cuma nak katakan yang blog aku kembali bernafas dan akan sentiasa bersama selagi yang terdaya. Ini adalah nyawa dan titik perkenalan aku dengan ramai pihak mana mungkin aku boleh tinggalkan macam itu je walaupun dipaksa. 

So nantikan next entry okay dan sentiasa support aku! 

8 comments:

Sis Lin said...

Yayyy.. welcome back.. update dan terus update, semangat sikit Khaiii... Sis kalau tak uopdate sehari macam patah kaki sebelah, macam tak lengkap rasa diri ni hahahaha.. now update kejar adsense Khai.. melambung naikkk..

Rawlins GLAM said...

Welcome back, Budak Pacak. Hehe. Keep on sharing ye. All the best

fafa (n_n) said...

Keep it up. Hehehe kita pon sama memang xde la banyak sangat posting . Asal ada content, terus taip hehe. Teruskan usaha berblogging ;)

Aerill Hassan said...

welcome back! tak apa kalau busy, macam saya pun kadang2 busy terlupa nak update blog haha, tapi lepas tu terus siapkan entri byk2 :)

AyuArjuna BiGoshh said...

marilah update... jiwa menulis takkan hentinya kan khai.. cuma ada masa atau tidak jer hehehe

Marina Bashah said...

Selamat menulis kembali. Mesti bz beno ye tak sempat menulis

Mahamahu said...

Kita akan sentiasa support blogger cikgu paling disayangi anak murid ni hehehe teruskan usaha jangan berhenti ok cikgu khai

Tinsyaz said...

Welcome back! Saya pun baru start semula tahun lepas cuma tak berapa aktif lagi