Total Pageviews

:: UPDATE GATHERING CIKGU BLOGGER PART 2 + VLOG::

As - salam to all geng kipas susah mati blogger dan readers sekalian. ingat lagi tak entry pasal cikgu blogger tempoh hari? ( rujuk entry gathering cikgu blogger part 1 ) buat yang tak tahu atau buat - buat tahu actually satu gathering buat guru, bakal guru ,pelajar IPT  yang mengambil jurusan pendidikan telah diadakan di Times Square, Kuala Lumpur. sedar tak sedar kiteorang dah macam pernah kenal lama, boleh sembang- sembang macam selalu jumpa. padahal ini adalah 1st time jumpe dengan dorang.


 terima kasih kepada cik mas selaku penganjur gathering ini . so entry kali ini lebih berkisar kepada vlog yang telah siap dihasilkan oleh team 1tube. actually segmen vlog kali ini untuk segmen ben ashaari - santai bersama ben ashaari. masa itu photoshoot telah dijalankan untuk record kiteorang punye acting.agak lama juga kiteorang  prepare skrip dalam otak sebab bukan niat untuk cari populariti sebaliknya kualiti dan kepuasan mutu yang dicari.( bukan muthusamy erk) .so korang tengok dan komen sendiri vlog kiteorang,. kalau suruh aku komen nanti kata masuk bakul angkat sendiri. tapi serius lepas aku tengok video ni , aku gelak sampai sakit perut tengok acting aku sendiri. so you see, you judge okay!

vlog khai artzfar (aku), cik mas, cik si lampu neon dan shahazwan



untuk lihat vlog yang kawan - kawan yang lain cuma klik pada subtitle dibawah

vlog aida . shafiqah. aja. ikah. aishah

vlog norafidah dan amirah

vlog diorang pun best juga. masing - masing dengan gaya dan idea tersendiri. jangan lupa untuk lawat dorang di blog masing - masing . sekian saja entry kali ini. moga gathering tempoh hari merapatkan ukhwah tali silaturrahim sesama kita..aminn... As- salam!!!!

:: CIK MAS ::
::BRO FRAMESTONE ::
::KHAIZARIEN ::
:: BEN ASHAARI ::
:: KREW 1 TUBE ::
:: IKAH ::
:: AJA ::
:: AISHAH ::
:: AIDA 4EVA ::
:: SYAFIQAH ::
:: AMIRAH IZZATI ::
:: AKMAL HILMI ::
:: YUYU ZULAIKHA ::
:: SHAHAZWAN ::
:: SI LAMPU NEON ::


yang memberontak dengan ekzos :: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum ::
1:pedulikan kalau ade typo words..maklumlah tngan kiri je guna hahahaa 

2 comments:

Solihin Zubir said...

rmai btoi tgh gila wat Vlog skang ni..
aku bila ntah.. haha..

www.duniafarisya.com said...

nak tukaq profession la pulak :) Jadik V-Logger..bole? hahaa