LELAKI ! SILA BERJAGA - JAGA APABILA MASUK TANDAS AWAM

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua !

tadi masa blogwalking , terjumpa satu artikel ni,

Hati-Hati Kaum Lelaki, Kini Bersebaran Video Lelaki Gay Rakam Aksi Buang Air Dalam Tandas Awam! 



mak aih! kalau dulu yang selalu kita dengar kaum hawa yang salu jadi mangsa skodeng. tapi sekarang lelaki pun dah jadi mangsa kepada gay !. setiap kali lelaki yang buang air dalam tanda awam yang dikenalpasti , memang video dia dari a  sampai z direkodkan . 

 

yang kesiannya mangsanya tak mengira umur dan bangsa sampai pak lebai pun terkena juga. kesian betei. nak layan nafsu sampai tahap macam itu sekali . bila tengok blog yang memaparkan video - video ni, bukan 1 atau 2 tapi dekat berpuluh - puluh.


 jadi kepada brader - brader yang nak  masuk ke  tandas awam, sebelum lepaskan hajat tu, sila periksa penutup tangki air, syiling ke manalah tau silap hari bulan kita pula yang jadi mangsa. ambil langkah berjaga - jaga mungkin anda yang seterusnya kehkehkeh ... 

sumber dari SINI 

 

p/s : tak ada kerja sampai orang buang air pun jadi gian 

17 comments:

Syakir Rahman said...

woooo... bhaya nya.... jadah diorg ni skodeng lelaki kencing??? x geli ke??? kah3....

cik mimey said...

ee macam-2 la skg...otak taruk lutut ka? haishh

Fendy said...

menakutkan je...bahaya tol la zaman skrg...gay berleluasa..

Anonymous said...

bahaya betul orang zaman sekarang...

http://miro-oh-yeah.blogspot.com/

zila manaf said...

yewwwww gelimatttt

Khai Artzfar said...

@Syakir Rahmandah nama pun gay XD

Khai Artzfar said...

@cik mimeyotak yelek

Khai Artzfar said...

@Fendysay no to gay ahaks!

Khai Artzfar said...

@Anonymoussangat!

Khai Artzfar said...

@zila manafhaha dah boleh buat lagu sebenarnya

Anonymous said...

yang rakam tu pun otak bodoh..fuck la puak gay ni..

aKSARAfENDI said...

so pasni kna tahan je la klo nk buang air.buang air kt umah

onie said...

tade keje! apa punya kirijaaaaa la

onie said...

mohon update entri baru kaih !haha

mohammad hazuwan said...

Aku selalu tekejar2x nk terkencing mne sempat nk tgok nk camera ke x... mne ade org rancang bile nk kencing, aisehmen lpasni bwk botol g jalan... #scary

Khai Artzfar said...

@mohammad hazuwan hahaha sama la kita. selalu usha je toilet

MoHd YuSRi said...

Aishh takot ak cm ni!!