Total Pageviews

RAHSIA PERISTIWA 11 SEPTEMBER & MASJID AL-AQSA


Apa sebenarnya peristiwa 11 september?? birthday aku ke?? hari aku nak bertunang ke?? tak sebenarnya untuk pengetahuan geng kipas susah mati sekalian peristiwa 11 september ini adalah peristiwa dimana  bangunan WTC runtuh kononya diserang oleh puak Taliban.
Konspirasi halus ini amat dahsyat sehingga mampu mengaburi mata kita pada itu. Sebenarnya hasil kajian mendapati peristiwa ini adalah konspirasi semata-mata dan ini turut diperakui oleh blogger-blogger kipas susah mati yang lain yang turut membuat kajian. aku tidak boleh tulis lebih sebab banyak mengaitkan dengan politik sama.cuma fikirkan sejenak adakah ini kebetulan atau konspirasi??? please have take a look at this
gambar di bawah ini pula dakwaan asap bangunan berkenaan menyerupai iblis 
::SEPINTAS LALU::

Fakta atau kebetulan ??
Fakta mengenai WTC
Tarikh serangan: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11
setiap bangunan mempunyai 110 cerita
selepas 11 september ada lagi 111 hari sebelum penghujung tahun
11 september ialah hari yang ke 254 bersamaan: 2 + 5 + 4 = 11
119 adalah kod kawasan iraq. 1 + 1 + 9 = 11,
Kebetulan??
KLCC  berdiri sebelah-menyebelah menyerupai angka 11
Jet pejuang yang melanggar WTC adalah pesawat FLIGHT 11
Daerah New York adalah daerah yang ke 11 dimasukkan ke dalam Negara itu
New York City mempunyai 11 huruf/abjad
Afghanistan juga turut mempunyai 11 huruf/angka
The Pentagon turut mempunyai 11 huruf/angka
Pesawat Flight 11 mmempunyai 11 crew yang mengendalikannya
Presiden Amerika George H.W Bush semasa berucap ketika persidangan Congress pada 11 September 1991 iaitu selepas selesai Perang Teluk, dia mengucapkan New World Order sebanyak dua kali: “Now, we can see a new world coming into view. A world in which there is the very real prospects of a new world order…”
Semasa persidangan yang sama; Bush sekali lagi mengulangi ‘niat’ untuk menundukkan dunia melalui perancangan utama, new world order.., Bush sekali lagi berkata: “The victory over Iraq was not waged as a war to end all wars, even the new world order cannot guarantee an era of perpetual peace.”
Ucapan Bush memberi makna yang cukup mendalam untuk memahami ‘secebis kecil’ makna keamanan yang dia maksudkan. Bush memaksudkan dunia akan aman sekiranya Amerika masuk campur dalam setiap pergolakan dunia dan menjadi ‘orang tengah’ untuk mendamaikan pergolakan. Daripada satu sisi, dunia melihat Nazi dan dasar Amerika adalah sebagai dua konsep pemerintahan yang bertentangan antara sesama mereka. Namun daripada satu sisi lain pula, jika benar mereka berbeza mengapa pula Hitler dan Bush menyuarakan hasrat yang sama iaitu ke arah mewujudkan New World Order.
::MASJID AL-AQSA::
 Sebenarnya dulu ramai orang tertipu dengan media massa yang menunjukkan gambar Masjid Al-Aqsa yang kononnya elok dan berwarna emas. Tapi hakikat sebenarnya fizikal masjid tersebut bukanlah begitu dan masjid yang media tunjuk itu adalah Dome of the Rock  dan itu hanyalah tipu helah mereka sahaja yang ingin merobohkan tempat suci tersebut.Begitu hitam hati mereka bukan??

 bukti sebenar
 Masjid Al-Aqsa



 Masjid Al-Sakhrah atau Dome of the rock
tujuan nya juga adalah untuk mengelirukan umat islam ini semua angkara zionis yang idiot tu.ye la tujuan dia bila kita nampak Al-Aqsa yang comel kita rasa bangga lah sebab nampak elok bukan?? so kalau Al-Aqsa yang original runtuh dan lenyap tiada siapa boleh meratapinya sebab kita ingat Al-Aqsa yang original masih kekal utuh bukan??(berapa banyak bukan daa)
#pesanan penaja:: betulkan aku kalau ada silap dimana-mana

No comments: