Total Pageviews

:: GRAND ANNUAL DINNER KPTM KL 2011, HEBAT !! ::

As - Salam kepada semua readers dan bloggers yang sedang menonjolkan mata untuk baca entry aku kali ini. walaupun sekarang tengah mood nak final exam tapi aku masih sempat lagi menggedik lagi join event sana - sini.lepas ini pun ada event lagi dekat legend hotel. untuk kali ini aku berkesempatan hadiri satu majlis besar yang dianjurkan oleh MPP KPTM Kuala Lumpur ( maafkan kalau tersilap).








 ikutkan aku tak tahu menahu pun pasal event ni. tapi lepas perbincangan pemilihan fasilitator tempoh hari, kiteorang semua terpilih sebagai fasilitator dan dikehendaki menghadiri majlis ini memandangkan meja untuk para fasilitator sudah pun ditempah. owh yer sebelum aku terlupa majlis ini sebenarnya khas untuk pelajar tahun akhir KPTM KL dan yang lain - lain dijemput untuk memeriahkan majlis yang bertempat di Hotel Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.tema untuk majlis ini adalah ELEGANTE. haa siap capslock lagi tu nyah!. ramai yang ambil kesempatan dengan melaram pakaian masing - masing. memang tip - top lah student ktpm malam tu and guess what ? mestilah aku paling hensem malam tu. hahaha cepat baling kasut kat aku sebelum aku puji lebih lagi.




gedik je gambar aku tu









sebahagian daripada keluarga fasilitator

TESL Family





 sebenarnya baju yang aku pakai match and wear je sebab aku bukan jenis yang suka berfesyen - fesyen ni, main tangkap muat je. keseluruhan untuk majlis ini memang hebat setanding dengan laungan yang aku selalu dengan "KPTM Hebat !!" tahniah untuk tuan penganjur kerana berjaya menganjurkan big event macam ini. untuk pengetahuan korang juga, selain daripada persembahan daripada para pelajar, persembahan kali ini turut dimeriahkan oleh khai artzfar!. kenal tak? mestilah tak kenal bagi penampo je kat budak ni hahaa. sebenarnya shahir AF8 turun padang weyh!!! haa bukan sembarangan majlis nak jemput - jemput artis ni. 






masa shahir tengah performe ni ramai la yang bersorak panggil nama shahir bukan nak panggil nama aku, pelik kan? statement minta tumit je aku ni kan? sepanjang majlis ini berlangsung ada selingan sikit seperti pemilihan king dan queen of the night, acara tiup belon, dan acara cabutan bertuah memang enjoy tengok telatah diorang. so sekali lagi tahniah buat pihak penganjur.aku rasa setakat itu saje review aku kali ini, nak baca buku pula. haa pe pun  gedik tak entry aku kali ini? gedik kan? mampu? hahaha,merci,As -Salam!!!


kredit : syahira azman


lagi gambar :facebook fans page : BLOG K.H.A.Z

yang memberontak dengan ekzos, khai artzfar @ putera TESL 

bebot menderum :
1. ghairah pula aku tulis entry ini padahal perjalanan aku kat masih berbaki 4 semester.
2. lepas ini maybe jarang blogwalking dan berfacebooking or tweetering sebab nk tumpu exam, wish me luck ok..

4 comments:

DANIAL SYABIL said...

JELESS

khai artzfar said...

@DANIAL SYABILuols jgan jelez lpas ni show kat legend hotel hhahahaha

Farhan Azman said...

LOBI HOTEL LEGEND kt tingkat 8 =,=" eh 9 kot.

airie said...

bape bajet wat dinner ni ek?