Total Pageviews

[ UPDATED ] GEMPAR ! WANITA MAUT TERJATUH DI TIMES SQUARE

Assalamualaikum dan salam sejahtera !


tadi masa layan timeline pesbuk , terjumpa junior aku yang share gambar wanita yang berusia 36 tahun maut akibat terjatuh dari tingkat 6 Berjaya Times Square Kuala Lumpur . kebetulan dia dan kawan - kawan dia shopping dekat situ, dorang ternampak ada lembaga jatuh dari tingkat 6. dorang yang terkejut dengan kejadian tu, sempat ambil gambar kejadian. 






Macam - macam cerita punca kejadian ni, ada yang kata terjatuh sendiri. ada pulak yang kata jatuh sebab boyfriend dia tolak dari atas dan ada juga yang cakap bunuh diri. punca kejadian?


"Wanita cina yang mati ini dikenal pasti sebagai Choo Czek Yeng yang berusia 36 tahun dipercayai telah bersandar pada pagar shopping mall dibahagian tingkat 6 sebelum terjatuh ke bawah lobi Berjaya Times Square, mengikut sumber maklumat mangsa juga bakal menerima rawatan mentaldan tinggal bersama keluarganya di Bangsar. Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Zainuddin Ahmad berkata tiada kecederaan fizikal pada badan kelihatan dan pihak polis juga masih menyiasat punca sebenar kes ini kerana kawasan tersebut tidak dilindungi oleh CCTV"

jangan le kita memandai membuat spekulasi yer.just ambil iktibar dari apa yang berlaku. peace no war !


kredit gambar : Fadhilah Zainal, BroJinggo

p/s : Gerun dengan tempat tinggi 

1 comment:

✿INA AINAA✿ said...

ena baru tahu cerita ni semalam.. kononnya nak pergi minggu ni, lepastu dengan ni langsung tak jadi... Takutnyaaa,... camne boleh terjatuh, bunuh diri kot