Total Pageviews

Jubah Lelaki Terkini

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua ! 


Tercari - cari jubah untuk lelaki ? Nak beli jubah online ?  Memperkenalkan jubah rekaan Binqareem , yang sudah pasti menarik minat korang untuk memakainya.

Mengambil inspirasi dari  "Raglan baseball sleeve shirt" jubah Binqareem telah menembusi pasaran jubah lelaki kerana sambutan yang diterima sangatlah menggalakkan.

Baru - baru ini Budak Pacak berkesempatan ke pejabatnya di Seksyen 16, Shah Alam yang menempatkan pelbagai rekaan disini.Untuk pengetahuan , jubah rekaan Binqareem mempunyai 7 koleksi jubah lelaki terkini iaitu 

Uthman Jubah Binqareem



Umar Jubah Binqareem



Muaz Jubah Binqareem



Uthman Cameo Jubah Binqareem



Uthman Affan Jubah Binqareem



Polo Jubah Binqareem



Anas Jubah Binqareem 


Apa yang Budak Pacak boleh katakan mengenai produk Binqareem ini adalah , jubah mereka merupakan rekaan jubah moden. Bagi Budak Pacak sendiri yang sebelum ni tak ada minat nak pakai jubah, apabila tengok koleksi mereka terus berkenan di hati. Malah Budak Pacak pun ada satu jubah terbaru mereka,Uthman Affan Jubah Binqareem . Terima kasih yer Binqareem. 

Sejuk mata memandang enn? kehkehkeh..

Apabila dah pakai , Budak Pacak boleh cakap yang kain rekaannya selesa dipakai. Sempat juga pakai baru - baru ini, rata - rata semuanya bertanyakan mengenai jubah Binqareem. Mengenai saiz jubah pula, jangan risau mereka menyediakan  saiz untuk kesesuaian korang . Tapi saiz bergantung pada jenis jubah pilihan korang.


Harga untuk sepasang jubah sangat berpatutan .Rata - ratanya adalah dari lingkungan RM 100 - RM 200 mengikut jenis jubah. Sangat berpuas hati kerana rekaannya kemas !  Tambahan pula , korang boleh minta untuk membuat pilihan warna jubah mengikut citarasa dan kegemaran masing - masing. 



Untuk tempahan , jangan lupa untuk membuat pre - order kepada mereka kerana permintaan yang diterima sangat menggalakkan  sehingga Budak Pacak difahamkan sehingga tak menang tangan dibuatnya. Dengar - dengar juga untuk raya, 10 rekaan terbaru telah  diperkenalkan. Mesti ramai yang nak tahu apa sama - sama kita tunggu nanti.Boleh juga buat jubah raya kan.  Jom tempah sekarang ! 

Binqareem 

Call/Text/Whatsapp :013-3100323 / 019-2246448


Address : EL QAREEM MILLIONS IDEA

B-5-2, ALAM AVENUE, JLN SERAI WANGI G 16/G,
PSRN. SELANGOR, SEKSYEN 16.
40200 SHAH ALAM


p /s : Tak sabar nak tunggu keluaran terbaru mereka 

* Jemput singgah ke Blog Kisah Tatie sebab ada giveaway yang sangat best! 

7 comments:

Unknown said...

sejukkk mate mamandang

Mawardi yunus said...

sejuk je dok bawah aircon nie. eh kbai haha

khai artzfar said...

@Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)mohon carikan bakal bini utk adik engko ni haha

khai artzfar said...

@Mawardi Yunusamboi double meaning betul! haha

Luqman Zakaria said...

semard jugak..huhu

khai artzfar said...

@luqman zakariammg smart bro !

mas'ud albuaya said...

mcm ne nk oder ni?