Total Pageviews

Burger Transformers Burger King

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua 

Baru - baru ini kalau korang yang pergi ke Burger King ada nampak tak iklan transformers ? kalau ada iklan tu bukan saja - saja ye nak letakkan disitu.

Sebabnya Burger King telah memperkenalkan Burger Double Take yang diilhamkan dari filem kegemaran ramai Transformers Age  Of Extinction dimana korang boleh membuat pilihan untuk memilih patty daripada ayam atau daging atau kedua - duanya sekali di dalam satu burger .



Budak Pacak telah dijemput oleh Burger King untuk merasai sendiri kenikmatan Burger Double Take ni , memang satu kepuasan kerana didalamnya terdapat patty yang dilapisi sos keju bersama sayuran segar. 



Bukan itu sahaja yang menjadikannya menarik adalah kerana di dalam Double Take terdapat juga Golden Potato Crunch yang apabila korang ' ngapp' sekali akan terasa kerangupannya. Terbaik!


konsep baru yang diperkenalkan sempena Bulan Ramadhan baru - baru ini 


Cuma apabila dah makan Burger Double Take ni,Budak Pacak nak cadangkan untuk masa hadapan apa kata pihak Burger King cuba letakkan pula kentang goreng di dalam burger mereka, mesti lagi ramai yang suka. 



Maklumlah bab kentang ni memang all time favourite hehehe. Selain Double Take Burger , promosi Blockbuster Deal turut memperkenalkan minuman epal fizzy berwarna biru yang dikenali sebagai Apple Bolt




Juga perkenalkan The Crunchy Jumbo Frank. Kalau tadi burger bersama patty, kali ini adalah pilihan sosej ayam . 

Buat korang yang belum berkesempatan untuk merasai hidangan hebat transformers ini, silalah ke Burger King berdekatan kerana promosi ini akan berakhir pada hujung ogos ini. 




Nanti dah habis promosi , melepas pulak. Jangan lupa juga rasai kek coklat hershey's sedap rasanya gempak dan harganya gilos murah. 

Terima kasih Burger King!


p / s ; harga kek tak sampai rm 5. sedap....

2 comments:

Ismi Ana said...

Aduhaii..tgh puasa kot. Hihi.. Teruji lagi tengok gambar2 yg mengecurkan airliur. :D

khai artzfar said...

@Ismi Anaminta maaf hehe. tapi serius sedap tak tipu