Total Pageviews

Dashing Elite Men Shampoo Mengatasi Masalah Rambut Lelaki

Bercakap mengenai masalah rambut lelaki , memang ramai yang cari jalan untuk menyelesaikannya. Salah satu caranya adalah menggunakan produk rambut yang sesuai.

Bagi aku sendiri , bergelar social media influencer dan berjumpa dengan ramai client , memenuhi undangan setiap hari. Penjagaan rambut harus dititikberatkan. Baik dari bagaimana korang menggayakan rambut dan bagaimana korang mencuci rambut . 



Manakan tidak, bagi aku yang sememangnya pengguna wax tegar, kena pastikan rambut dicuci setiap hari sebelum tidur dan sebagainya bagi menggelakkan masalah rambut berlaku. Jadi kalau korang ingat lelaki ni jaga rambut senang je. haa tipulah tipu

Bila pakai wax, nak cuci dia korang kena pastikan yang produk tu berkesan or else nanti kesannya wax itu masih ada di rambut. Selain itu, pada korang yang ada masalah rambut jangan main suka hati je ambik shampoo. Aku pun pernah gak, nak jimat punya pasal, cari shampoo paling murah. Pada yang tak ada masalah rambut, okaylah. Tapi yang ada? haaaa padah menanti 



Untuk itu aku recommend kan untuk korang memakai Dashing Elite Men Shampoo yang didatangkan dengan dua variasi pilihan sesuai untuk lelaki yang mempunyai masalah rambut. Perkenalkan  Dashing ELITE Men Anti-Dandruff Shampoo dan Dashing ELITE Men Anti-Hairfall Shampoo . Untuk korang yang ada masalah keguguran rambut memang sesuai pakai shampoo ini kerana ia mengandungi Advanced Micro Protein yang berfungsi untuk mengurangkan keguguran rambut, dan rambut rosak. 




Untuk korang yang pemakai wax atau gel rambut tegar, disyorkan untuk menggunakan Dashing ELITE Men Anti-Hairfall Shampoo ini. Memang berkesan!


Bagi yang mempunyai masalah kelemumur, kulit kepala gatal dan menggelupas pula disarankan untuk menggunakan Dashing ELITE Men Anti-Dandruff . 



Bukan sahaja dapat merawat masalah rambut, malah korang akan rasa lebih segar selepas menggunakan Dashing Elite Men Shampoo. Terbaik! 


Apa yang aku boleh katakan mengenai Dashing Elite Men Shampoo ini. Berkesan, jimat dan efektif! Malah sebagai kaki travel, ianya mudah dibawa dan yang pasti kalau penat ke apa, selepas menggunakan Dashing Elite Men Shampoo, segalanya menyegarkan! Serious!



So kalau nak dapatkan produk ini, korang boleh dapatkan di pasaraya berdekatan. Upcoming nanti aku share pula produk penjagaan rambut lelaki yang aku sendiri pakai

No comments: