Total Pageviews

Majlis Perkahwinan Lebih Mudah Dengan Projek Kahwin

Siapa nak kahwin? Haa kalau korang bercadang untuk mendirikan rumahtangga, nak cari wedding planner, korang kena baca entry ini sampai habis!

Korang perasan tak? Nak uruskan sesuatu persiapan majlis perkahwinan bukanlah satu kerja yang senang kan. Banyak benda yang perlu difikirkan supaya majlis korang sempurna dan berjalan lancar. Maklumlah kahwin kot bukannya selalu dibuat kan? Nak cari pakej perkahwinan pun bukanlah perkara mudah





Disebabkan itu, maka wujudlah portal Projek Kahwin yang  berfungsi untuk memudahkan bakal pengantin mencari perkhidmatan perkahwinan serta pakej kahwin yang sesuai untuk majlis yang dilangsungkan dengan mengikut citarasa dan bajet korang yang sesuai.










Kalau korang perasan, kebanyakkan  bakal pengantin hanya mencari pakej yang sesuai untuk mereka seperti bertanya kepada kawan  yang sudah pun melangsungkan majlis perkahwinan atau pergi ke pameran pengantin untuk mencari perkhidmatan dan pakej kahwin yang sesuai. So lepas ni dengan adanya Portal Projek Kahwin, kerja korang lebih mudah



Memudahkan Bakal Pengantin Mencari Pakej Kahwin

Portal Projek Kahwin diwujudkan bagi memudahkan bakal pengantin macam korang untuk mencari dan memilih wedding planner behampiran dengan korang










Memudahkan dan menjimatkan masa itulah target sebenar portal Projek Kahwin ini yang ingin membantu bakal pengantin mencari pakej kahwin yang sesuai untuk majlis mereka.
Dengan portal ini kan lebih mudah untuk bakal pengantin mencari pakej kahwin yang sesuai untuk majlis mereka siap boleh pilih wedding planner, butik pengantin, katering, photographer, solekan, pakej bulan madu, dewan, hotel dan sebagainya.




Projek Kahwin Membantu Pengusaha Bumiputra

Idea portal Projek Kahwin ini wujud setelah menyedari kurangnya laman web yang menjadi tempat mengumpulkan pengusaha-pengusaha produk perkahwinan lebih-lebih lagi dikalangan pengusaha bumiputra.Betul kan?

Portal Projek Kahwin Mesra Pengguna

Jadi Projek Kahwin diwujudkan bagi membantu pengusaha bumiputra untuk meluaskan lagi perniagaan dan jenama dorang ke serata Malaysia dan juga luar negara.







Aku berani cakap sebenarnya ramai dikalangan bakal pengantin tak cukup masa untuk menguruskan majlis perkahwinan dan kurangnya pendedahan kepada pengusaha produk perkahwinan kerana tidak banyak sumber yang memudahkan dorang untuk mencari pengusaha produk perkahwinan ini mengikut perkhidmatan yang diperlukan.




Kalau bakal pengantin ingin tahu lebih dekat mengenai vendor ini, dorang boleh lihat terus akaun facebook dan instagram vendor ini dan bakal pengantin juga boleh terus hubungi vendor untuk bertanya kepada mereka dengan jelas dan terperinci.mudah!


Demi memastikan portal Projek Kahwin ini mudah diakses, ianya telah dibina dengan fungsi-fungsi yang mesra pengguna yang diantaranya adala seperti smartphone friendly. So lepas ni Portal Projek Kahwin boleh dilayari melalui pelbagai smartphone tak kiralah iPhone, Samsung, ipad dan sebagainya.


Portal Projek Kahwin juga bakal mengeluarkan aplikasi ios dan android tersendiri pada masa akan datang bagi memudahkan bakal pengantin menggunakan dan melayari portal Projek Kahwin dengan lebih lancar.



Fungsi-fungsi ini disediakan bagi  memudahkan bakal pengantin mencari vendor perkahwinan yang sesuai dimana disini bakal pengantin akan didedahkan dengan maklumat syarikat seperti logo syarikat, media sosial, nombor telefon dan hasil kerja mereka. So tak perlu risau kena tipu ke apa



Jadinya portal Projek Kahwin ini dibina bagi memudahkan dan menjimatkan masa bakal pengantin mencari pakej kahwin yang sesuai untuk mereka mengikut citarasa dan bajet yang sesuai. Untuk korang yang nak kahwin atau sedang merancang majlis perkahwinan , silalah gunakan surf portal Projek Kahwin. Semoga dipermudahkan ya!


untuk maklumat lanjut layari


No comments: