Total Pageviews

Pomade Lelaki Terkini


Bercakap pasal pomade terkini, memang sedang menjadi viral. Bila bercakap pasal produk penjagaan rambut lelaki, rata - rata akan bercakap mengenai pomade




To be honest, aku sendiri tak pakai pomade sebab lebih selesa memakai wax rambut. Bukan sebab tak nak, tapi belum berkesempatan untuk mencuba. Sampailah satu hari, aku diberi oleh kenalan, Enjoy Hair Lab Pomade sebuah pomade jenama sendiri untuk aku cuba sendiri.




Berdasarkan pengalaman memakai pomade ini, aku boleh cakap yang Enjoy Hair Lab Pomade ini tidak melekit dan baunya wangi - not to strong. Kebiasaannya bagi produk penjagaan rambut yang mempunyai bau yang terlalu kuat takut nanti ada effectnya. So far pomade dari Enjoy Hair Lab ini mudah digayakan. 



Kelebihan Enjoy Hair Lab Pomade : 

- water based (senang dicuci)
- boleh dibawa solat 
- tidak melekit
- senang di'style'
- bau buah-buahan
- saiz compact (mudah dibawa)


Kalau korang nak tahu, Enjoy Hair Lab Pomade mendapat nama dari  ENJOY iaitu nama timangan founder iaitu JOY. So  En. Joy (ENJOY) ni sebenarnya dah  start jual pomade ni dah hampir setahun. Pomade yang dibuat pula berdasarkan water based dengan 3 haruman iaitu Citrus, Grape dan Apple. Yang aku dapat adalah haruman Citrus. Memang wangi! Akan datang nanti Enjoy Hair Lab akan hadir dengan perfume scent. Confirm wangi! 




Untuk aku sendiri, pomade ini membantu menggayakan rambut terutama apabila ada event, Mudah! 

Terima kasih Enjoy Hair Lab! Untuk dapatkan pomade ini jangan lupa : 

Whatsapp : 016-6221193
Facebook : Hujungjaridotcom
#supportbrandmalaysia
#pomadebrandsendiri
#pomademalaysia



1 comment:

Lea Azleeya said...

macam2 jenis pomade dok ada kat pasaran skrg yek..