Total Pageviews

Yoodo Tawar Roaming Percuma Untuk Harimau Malaya Di Vietnam

Fokus sebentar mengenai Piala AFF Suzuki! Yoodo meraikan kemuncak sepak bola ASEAN Piala AFF Persekutuan (AFF) dengan menyokong penyokong Harimau Malaya dengan memberi percuma roaming antarabangsa! 

gambar sumber : Soya Cincau 




Khas Untuk Harimau Malaya Di Vietnam 

Terima kasih kepada Yoodo's Roam Like Home Plus add-on, peminat yang melancong akan dapatkan bonus dua hari untuk roaming tanpa bayaran di Vietnam Jumaat ini (14 Disember) dan Sabtu (15 Disember). 



Mengulas lebih lanjut mengenai pengumuman itu, Encik Chow Tuck Mun, selaku Ketua Yoodo berkata bahawa jenama itu gembira serta teruja melancarkan promosi istimewa ini. 

Percuma 48 Jam 



Untuk menikmati promosi istimewa, Yoodoers perlu mengaktifkan pass dari Yoodo app dengan memilih Vietnam sebagai destinasi pilihan dan nikmati 48 jam percuma roaming antarabangsa. Setiap pas 24 jam perlu diaktifkan secara berasingan semasa lawatan mereka dengan syarat mereka mempunyai pelan Yoodo tempatan yang aktif.



Yoodo's Roam Like Home Plus merupakan ciri terbaru yang dilancarkan untuk penggunanya. Roam Like Home Plus adalah pelan unik yang membolehkan pengguna menggunakan pelan tempatan mereka apabila mereka keluar dari Malaysia untuk sama ada RM10 atau RM20 untuk 24 jam, bergantung di negara mereka kunjungi. Roam Like Home and Roam Like Home Plus kini meliputi 53 negara.


Untuk maklumat lanjut tentang Yoodo, pelan Roam Like Home Plus dan percuma dua hari Promosi roaming antarabangsa Vietnam sila layari: www.yoodo.com.my

1 comment:

Illya LeYa said...

Menarik! Memang ramai la akan ke Final AFF Suzuki minggu ni...