Total Pageviews

Nak Kasut Raya? Larrie Pilihan Terbaik

Beberapa hari sahaja lagi sebelum umat Islam menyambut Aidilfitri yang bakal tiba. Selain berbaju Melayu atau sepersalinan Baju Kurung, semestinya tidak lengkap tanpa sepasang kasut yang memainkan peranan penting untuk tampil bergaya.




Untuk itu, apa kata korang dapatkan koleksi terbaharu daripada jenama LARRIE. Sempena dengan Aidilfitri 2023, LARRIE  berbesar hati untuk memperkenalkan koleksi baharunya yang bertemakan Milano Flair.

Untuk info, koleksi Milano Flair ini diilhamkan dari konsep yang menawan, ikonik dan mengikut arus permodenan dunia fesyen. 

Koleksi baharu yang menarik ini  menampilkan warna rona romantis dan lembut seperti lemonade pink, romantic white, lucite green, royal blue, toasted almond, dan glacier grey.

Kesemua tema ini didorong oleh unsur-unsur yang biasa dilihat pada musim bunga dan musim panas di Milan. LARRIE menjangkakan koleksi ini bakal mendapat sambutan menggalakkan daripada pelanggan memandangkan ianya adalah koleksi yang terkini dan terbaru yang dikeluarkan oleh mereka. 

Menariknya lagi, LARRIE tersedia untuk semua tanpa mengira jantina

LARRIE Untuk Si Jejaka

Signifikan sebagai LARRIE For Him, LARRIE  menampilkan gaya yang bergaya, selesa serta sempurna untuk ziarah-menziarahi pada Aidilfitri kelak.  Musim ini, LARRIE  membawakan korang koleksi lebaran dengan tema warna musim bunga dan musim panas yang didorong oleh fesyen Milano yang terkenal dengan gayanya.





Sorotan koleksi lelaki musim ini termasuk kasut kulit, loafers dan slip-on dalam kombinasi dua tona warna berbeza warna musim panas, seperti kelabu glasier,jingga tangerine badam panggang dan kelabu gelap.

Bagi peminat kasut loafers kulit, koleksi untuk hari lebaran boleh didapati dalam warna semula jadi seperti coklat dan kelabu, menjadikannya sesuai untuk lelaki yang ingin kelihatan bergaya dan santai. 

Menariknya, beberapa gaya loafer dan slip-on didatangkan dengan kusyen tumit terbina di dalam untuk serapan hentakan yang lebih baik selain membantu mengurangkan keletihan pada kaki. 

Selesa dan praktikal, kasut ini sesuai dipadankan dengan sempurna bersama Baju Melayu atau dipadankan dengan seluar jeans untuk kunjung-mengunjung, raya bukankah disambut sebulan? Berdasarkan pengalaman memakai jenama ini, serius ianya tahan lama dan sangat selesa! 

LARRIE  Untuk Si Anggun 

Untuk koleksi wanita, LARRIE memperkenalkan rangkaian kasual yang cantik, cerah dan berwarna-warni untuk disuaipakai pada Aidilfitri.  

Juga diinspirasikan gaya Milano yang bergaya, koleksi ini menampilkan selipar, sandal dan Mary Jane dalam warna pilihan wanita kini seperti merah jambu limau, biru diraja, dan putih romantis. 

Untuk mencipta rupa yang bergaya dan menawan, mereka yang anggun boleh menggunakan kasut sneakers jenis wedge dengan tapak kasut yang tebal dan selesa, sesuai dipadankan dengan Baju Kurung atau Baju Kebaya.

Untuk yang memilih gaya kasual pada Aidilfitri, Larrie menyediakan pilihan kasual untuk para wanita . Didatangkan bersama kusyen di dalam tapak kasut yang tebal dan lembut ,kelebihan ini membantu menyokong dan memberikan keselesaan kaki sepanjang hari kepada si pemakai. 








Gaya ini sesuai untuk dipakai pada musim Aidilfitri yang sememangnya akan sentiasa berjalan memenuhi jemputan kenalan dan yang tersayang. 

Koleksi Aidilfitri Larrie in boleh didapati di semua gedung membeli-belah utama di seluruh negara dan pilihan kedai dalam talian di larrieshoes.com dan larrieconceptstore.com serta di Shopee, Lazada dan Zalora. Harga produk bermula dari RM 99.00 hingga RM 399.00. 

Untuk maklumat lanjut produk dan tips fesyen terkini, layari larrieconceptstore.com atau www.larrieshoes.com .  Jom dapatkan kasut LARRIE sekarang! 

No comments: