Total Pageviews

FREEMASONRY & ILLUMINATI

Salam to all bloggers sekalian. Dah lama aku tak buat entry baru sibuk sikit sejak kebelakangan ini dengan kenduri kahwin, jadi driver, ada benda yang buat aku frust so terpaksa tolak ketepi kejap dunia online ini untuk settlekan semua masalah itu. So entry aku kali ini mesti ada sesetengah yang tidak tahu bukan?? tak apa teruskan membaca dan follow entry ini sebab aku akan kupas dan bongkarkan persatuan iblis ini one by one ok! dan untuk entry kali ini aku akan bahagi kepada tiga part,::

::part 1::Freemansory dan illuminati::(tujuan dan matlamat persatuan ini),
::part 2:: panduan memahami ilmu konspirasi::, 
::part 3:: peristiwa 11 september& masjid Al-Aqsa::


Untuk makluman korang freemason dan illuminati sekarang ini mempunyai banyak maksud dan fahaman yang sukar dirungkai.Namun kedua-duanya cuba menjatuhkan umat akhir zaman dengan menghapuskan semua agama dan fahaman dan menubuhkan New World Order atau pemerintahan satu dunia/ E Pluribus Unum(bukan satu malaysia yer) di bawah kepimpinan yahudi.

Apa yang boleh aku beritahu dekat sini hasil pencarian aku illuminati adalah nama satu kumpulan yang mengamalkan ajaran freemason atau New World Order. Sebenarnya freemason adalah agama terdahulu dan kini illuminati merupakan kesinambungan nya..semuanya berjalan dengan mengamalkan konspirasi!

kepada geng kipas susah mati sekalian, untuk makluman korang juga,perkataan illuminati bermula ketika menyedarkan orang ramai di Latin, di mana ia adalah secara semulajadi daripada beberapa kumpulan sejarah yang tidak berhubungan yang identifikan sebagai Illuminati.Maksud illuminati juga adalah cahaya.
Pergerakan ini telah ditubuhkan oleh Adam Weishaupt (meninggal dunia pada tahun 1830M) pada tahun 1776M yang merupakan seorang professor theologi di University Angold Stadt, Jerman yang menganut agama Atheisme.sebenarnya ada pihak yang mengatakan dorang inilah yang memperkenalkan perkataan dan maksud yunani,
politik'( theosophy,philosophy (termasuk menghasilkan para ahli falsafah seperti Plato, Socrates, dan lain-lain.), sistem pemerintahan, ketenteraan, pendidikan, (menyelewengkan) agama, pemisahan, hierarki, pendek kata peradaban barat lah senang.

Baiklah sekarang kita terus ke matlamat dorang sebab kalau aku cerita pasal meaning dia kat korang semua pun panjang berjela cukup hanya nak bagi korang faham kalau tak faham juga beritahu aku ok..antara matlamat dorang ialah::
1. Menghapuskan semua kerajaan-kerajaan kebangsaan yang berpelembagaan.2. Menghapuskan sistem warisan harta pusaka nenek moyang kita3. Menghapuskan pemilikan harta benda sebagai hak persendirian.4. Menghapuskan semangat nasionalisme.5. Menghapuskan rumahtangga sebagai hak orang perseorangan dan kehidupan berkeluarga kerana ia merupakan permulaan kepada ketamadunan manusia.6. Apa yang paling penting ialah menghapuskan semua agama yang sedia ada di dunia terutama agama Islam supaya umat manusia dapat dipaksa menganut ideologi internasionalisme.


#pesanan penaja: nauzubillah...semua nya sedang di berlaku di mata kita sekarang,,,cuma kita yang menentukannya sama ada anda percaya atau tidak terpulang pada anda(macam host ripleys believe it or not pula).....

(ada maklumat yang mengatakan ahli falsafah terdahulu kebanyakan gay,betul ke?)

1 comment: