Total Pageviews

Soundbar Pertama di Dunia dengan Pembesar Suara Tanpa Wayar

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua !

Baru - baru ini Budak Pacak berkesempatan untuk ke Majlis Tayangan Produk Philips Fidelio SoundBar HTL9100, Soundbar Pertama di Dunia dengan Pembesar Suara Tanpa Wayar dan Boleh Tangga kini boleh di dapati di Malaysia .


Andrew Tan, Pemimpin Perniagaan WOOX Innovations Malaysia dan Karam S Sandhu, Pengurus Besar Electrical-Malaysia, Elitetrax Marketing Sdn Bhd, Harvey Norma

Gadjet terbaru ini sangat sesuai buat korang yang sukakan muzik dan luangkan masa di rumah kerana pembesar suara tanpa wayar ini sangat mesra pengguna. Yer la dah la boleh tanggal , sound dia pun memang gempak giler tanpa fikirkan masalah wayar yang berselirat. 

soundbar yang telah ditanggalkan 


Menariknya , apabila dipisahkan, soundbar bertukar daripada pembesar suara sekeliling virtual kepada sistem pembesar suara saluran 5.1 on demand. Terasa seperti berada di pawagam !



Didatangkan dengan warna hitam anggun berbentuk silinder berjalur perak, Philips Fidelio HTL9100 menggunakan kuasa bateri cas semula yang tahan sehingga 10 jam .  Malah produk ini telah menang pelbagai anugerah antaranya  Home Theater Innovation 2013-2014 Award dan juga ‘Produk Terbaik’ bagi tahun 2013 dalam kategori Soundbar untuk Philips Fidelio SoundBar HTL9100.

Andrew Tan, Pemimpin Perniagaan WOOX Innovations Malaysia

Nak tahu harga nya ? Harga untuk pasaran di gedung utama adalah RM 2,999 namun Budak Pacak cadangkan korang beli di Harvey Norman . Sebabnya , setiap unit HTL9100 yang dibeli akan melayakkan pembelinya membeli Philips HMP8100, sebuah pemain media, pada harga cuma RM99, dan bukan pada harga asal RM699, serta menerima baucar diskaun RM200. 
 
Baucar diskaun RM200 itu boleh digunakan untuk membeli HTL9100 Soundbar.   Sebarang pembelian produk audio Philips berharga RM500 dan ke atas akan melayakkan pembeli untuk menyertai cabutan bertuah yang menawarkan hadiah-hadiah premium. 

Jadi buat korang yang sukakan muzik apa kata pergi ke gedung utama berdekatan untuk merasai sendiri kualiti bunyi yang sangat gempak dari Philips Fidelio SoundBar HTL9100

p /s : sukakan gadjet berkaitan muzik dan gambar 

2 comments:

Bahrain said...

Sekarang ni sedang mencari speaker untuk laptop aku.

khai artzfar said...

@Bahrainguna ni confirm kebabomm! haha