Total Pageviews

P1 - E Social Relaunch

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua 

Siapa pengguna P1 dekat sini ?  Baru - baru ini , Budak Pacak telah dijemput oleh Pihak P1 ke majlis P1 - E Social Relaunch . Selain itu antara tujuan utama acara ini adalah untuk bersama - sama mengeratkan lagi hubungan antara rakan media dan pengguna P1 sendiri. 





Sepanjang majlis berlangsung terdapat beberapa aktiviti menarik menunggu kami. Selain daripada aktiviti perkongsian maklumat daripada pihak Google dan P1 sendiri, aktiviti treasure hunt turut diadakan dimana kumpulan Budak Pacak iaitu The Four Musketeers telah muncul sebagai pemenang. Terima kasih P1 . 



Untuk pengetahuan korang , P1 turut memperkenalkan wajah terbaru blog mereka yang lebih mesra pengguna. Di dalam blog mereka , terdapat beberapa kolum khas untuk pembaca dan pengguna . 



Antaranya adalah kolum P1 Buddy , Scoop , It , Life dan BizBuzz. Menarik bukan ? 



Jadi kalau korang belum join P1 - E social jomlah join sekarang, rakan - rakan blogger dan media pun boleh mendaftar tau di bawah  P1′s Online Media Associates (OMA). Budak Pacak salah seorang P1 OMA , korang pula bagaimana Terima kasih yer  P1 sebab menjemput Budak Pacak . 

Jangan lupa singgah Blog P1http://blog.p1.com.my/


p /s ; Buang yang keruh , ambil yang jernih. hehehe 

2 comments:

Hafiz Hafizol said...

ini ke p1 yg org duk boikot dulu tu? ke aku yg x tau perkembangan semasa hahaha

khai artzfar said...

@Hafiz Hafizolsekarang dah ada improvement bro. hehe