Total Pageviews

Jelajah Kampus Astro On The Go

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua 

Siapa pelanggan Astro disini ? Terdahulu, buat pengetahuan korang , Astro telah melancarkan aplikasi Astro On The Go mereka. Dimana melalui aplikasi ini korang boleh akses untuk melihat rancangan Astro tak kira dimana korang berada ataupun bila - bila masa melalui peranti teknologi korang seperti handphone , tablet mahupun komputer. 

Jadi yang terkini , Astro telah memperkenalkan promosi khas untuk pelanggan Astro terutama korang yang bergelar pelajar sempena Jelajah Kampus Astro On The Go .



Jelajah Kampus Astro On The Go ini  telah memulakan roadshow mereka bermula 28 Mei 2014 yang lalu. Dimana Tunku Abdul Rahman University College adalah destinasi pertama mereka. Jadi buat korang yang terlepas jelajah kampus ini jangan risau . Sebab masih ada beberapa kampus yang belum dijelajahi.  Antaranya adalah seperti berikut : 

*klik untuk zoom* 

Kenapa korang perlu ke Jelajah Kampus Astro On the Go ini ? Sebabnya ada pelbagai aktiviti dan hadiah menarik khas untuk korang. Selain itu, menariknya untuk jelajah kampus kali ini korang berpeluang memenangi pakej free access untuk premium content selama sebulan ! Menarik bukan ? 

Bukan itu sahaja  , dengan setiap pendaftaran baru ke Astro On The Go pada hari berkenaan , korang berpeluang pulang dengan hadiah eksklusif barangan Astro . Tetapi ingat siapa cepat dia dapat. Kalau lambat korang terlepaslah nanti. 



Jadi buat korang yang belum ' sign - up ' aplikasi Astro On The Go ini , daftar sekarang. Memandangkan Piala Dunia bakal bermula tidak lama lagi, korang boleh tengok secara live tak kira dimana jua korang berada dengan aplikasi ini. Tunggu apa lagi ? Daftarlah sekarang ! 

Budak Pacak akan berada di HELP University dan Sunway University pada 11 dan 12 Jun ini sempena dengan Jelajah Kampus Astro On The Go . Jadi kita jumpa di sana ya !! 

Untuk muat turun aplikasi ini : 


FREE PREVIEW

Daftar sekarang untuk preview secara percuma rancangan yang terpilih:http://bit.ly/AstroOnTheGoPreview

p / s : selalu layan Oh My English dalam Astro On The Go 

9 comments:

Hafiz Hafizol said...

ambek ko. budak pacak pun dh jd duta astro on the go.

Unknown said...

Kelemahan Astro-On-The-Go kita x dapat tonton siaran atau episod yang lepas.

Ismi Ana said...

Huhu..memang dalam perancangan nak langgan astro. Tapi tak tau lg camne. :D

Mawardi yunus said...

terbaiklah

khai artzfar said...

@Hafiz Hafizolhehe sambil - sambil je

khai artzfar said...

@Faez Fahmieharap ada penambahbaikan macam rekorder

khai artzfar said...

@Faez Fahmieharap ada penambahbaikan macam rekorder

khai artzfar said...

@Ismi Anaeh untuk astro on the go boleh je langgan apps dia

khai artzfar said...

@Mawardi Yunusbagus kan astro on the go