Total Pageviews

Tablet Percuma Dengan TIME Fibre

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua !


Siapa pernah dengar pasal TIME ? Kalau nak tahu TIME merupakan syarikat yang menawarkan perkhidmatan jalur lebar internet

Yang gempaknya, TIME dikuasakan oleh 100% teknologi fibre optic dan merupakan perkhidmatan jalur lebar berkelajuan tinggi yang kedua terbesar dan pantas di Malaysia  yang mencecah kelajuan sehingga 100Mbps.  Ini bermakna korang boleh download rancangan atau movie HD dalam masa 3 minit ! Hebat bukan?


Sempena Hari Kemerdekaan negara yang telah mencapai 57 Tahun, TIME telah menawarkan Tablet Lenovo secara PERCUMA !



Tapi korang kena ingat, sebab TIME ni masih baru lagi, korang kena semak kembali di sini - http://goo.gl/QmHv8x  samada kawasan korang dapat tak coverage TIME . 

Dan untuk dapatkan tablet percuma ini, korang boleh daftar untuk mana - mana pelan TIME Fibre Home BroadbandTM dan sah sehingga 16 September sahaja. Kalau lebih dari tarih ni korang daftar, maaf ye abang dan kakak sekalian, tablet dah habis kehkehkeh... Jadi cepat daftar sekarang! 



Bukan itu saja yer , korang juga akan mendapat langganan selama 6 bulan The Star ePaper dan Flavours eMagazine secara percuma ! Semua berita semasa ini akan korang dapat seawal 7 pagi. Awesome! 




Bukan nak katalah, tapi kalau korang bandingkan dengan Telco lain, Budak Pacak rasa TIME ni banyak kelebihan dia. Terfikir juga untuk dapatkan TIME dan tukar dengan Telco yang sedia ada. Jadi jom langgan beramai - ramai ! 

Lagi keterangan mengenai promo merdeka ini korang boleh ke SINI 

untuk maklumat lanjut mengenai TIME , sila rujuk http://www.time.com.my/

p /s : sebagai blogger, diakui memang perlukan internet yang laju ! 

2 comments:

Hafiz Hafizol said...

Buat masa ni pakai YES 4G je budak pacak tak berapa nak pacak oii... Bulan2 pun murah je . Lagi pula x berapa pakai sangat pun sbb masa banyak lg di office... Bila rasa nak update blog yg jarang-jarang sekali tu baru guna. kekadang kalau habis quota pun guna hotspot phone nie jelaa.. ha gitu

budakbandunglaici said...

sekarang ni pakai stremix je. takde prob lagi buat masa ni but time nampak macam best