Total Pageviews

Anugerah Screen Bite M & M's 2017 hectic! wheww!

Beberapa minggu lepas, M & M telah mengadakan Anugerah Screen Bite bagi tajuk movie "Baby Driver". Anugerah ini turut disertai oleh beberapa barisan artis tempatan iaitu Luqman Podolski serta Shaheizy Sam yang bertempat di MBO Cinemas, Starling Mall, Petaling Jaya datang untuk mengacara serta memeriahkan lagi majlis anugerah ini lagi.


Baby Driver dibintangi barisan artis terkenal Ansel Elgort serta Lily James.


Cerita ini berkisarkan tentang seorang pemuda bernama "Baby" telah dipaksa oleh ketuanya untuk menjadi pemandu upahan dalam setiap hal rompakan. Namun begitu, "Baby" adalah pemandu kesayangan tuannya walaupun beliau pada mulanya merompak tuannya sendiri. Terkesima dengan kecekapn serta "skills" pemanduannya yang mengghairahkan serta hebat, tuan "Baby" ini telah menjadikan "Baby" sebagai pemandu upahan untuk merompak dan mendapatkan wang. Kesian kat Baby ni sebab selepas dia dan ibu bapa dia kemalangan, dia menghidap gangguan saraf yang dipanggil Tinnitus, iaitu penyakit dimana Baby akan sentiasa mendengar bunyi bunyian yang bising di telinganya. That is why laj Baby suka dengar lagu untuk tenggelamkan bunyian dalam telinga dia. Kemudian, seperti jogging, Baby suka mengukur masa atau perinci minit menggunakan lagu dalam ipod dia. Dah tak payah pakai jam dah. huhu.

Lepas tu, dia jumpa girlfriend dia, Debora seorang waitress di salah satu restoran kegemaran beliau. Dari situlah, hidup Baby bertambah ceria walaupun terpaksa merahsiakan identitinya daripada Debora.

Akhirnya, sewaktu Baby dan Debora ingin melarikan diri, mereka ditahan di sempadan dan Baby dimasukkan ke dalam penjara. urmmm. Ramai saksi- saksi amat sayang pada Baby dan ingin beliau dilepaskan sebab mereka tahu Baby tu memang baik dan sangat suweet orangnya. hoho. Yang lain tu, kena tengok sendighi ok? Tak best lerr kalau spoil spilt banyak benda sangat kat sini. Tak thrill nanti.. huhu.


Luqman dan Sam kicked the event! Red goddest in them!



Masuk je MBO, anda akan disambut dengan ini! hehe.. Ceria sangat.








Treats from M & M.. Craze about M & M... Sungguh enak dimakan waktu anda layan internet, tengok wayang dan tengok tv. ehh? Tak semestinya. Waktu tidur pun boleh munch M & M ni.. hehe.


Thanks lottle M & M's Malaysia atas sumbangan besar anda..:) Stephanie Kok, the Brand Manager MARS Chocolate (SEA) disebelah kanan bersama Mascot M&M hijau, merah dan kuning berdiri bersama para pemenang "the mini photo contest". Strike a pose yaww...


Terasa macam dalam private jet pun ada. Selain arm rest, ia juga ada leg rest. Worth every penny spent I must say. Hijau, Kuning dan Merah ni pergi mana ehh tadi? Kalau tak boleh dah buat teddy bear waktu menonton.. huhu..


Ruang santai di kawasan entrance ke pawagam. Jom gosip? hehe.. Sambil nikmati M & M dan Baby Driver!























No comments: