:: TRANSFORMASI WATAK FILEM HARRY POTTER ::

As - salam kepada semua pembaca , kaki bloggers , braders dan sistah. dikala hari minggu ni sungguh aman sambil makan angin hingga perut kembung. so whats up today? kali ini aku bawakan korang semua tentang transformasi watak filem Harry Potter. entry kali ini tak ada apa pun sebenarnya just nak tunjuk gambar watak - watak tersebut daripada zaman telan hingus sampai udoh besor yer.  sekarang moh kite cuci mata jap tengok perubahan yang dialami oleh watak - watak ini

DANIEL RADCLIFFE SEBAGAI HARRY JAMES POTTER 

 EMMA WATSON SEBAGAI HERMIONE GRANGER
RUPERT GRINT SEBAGAI RON WEASLEY 

EVANNA LYNCH SEBAGAI LUNA LOVEGOOD

TOM FELTON SEBAGAI DRACO MALFOY

MATTHEW LEWIS SEBAGAI NEVILLE LONGBOTTOM

BONNIE WRIGHT SEBAGAI GINNY WEASLEY

haaa itulah antaranya watak - watak dalam Harry Potter , udah besor semuanya. tapi tahukah korang , ada satu watak dalam cerita harry potter ni asalnya orang Malaysia. aku pun agak terkejut bila mendengarnya.tak silap dia ada pegang watak penting dalam cerita Twilight juga. jom kite tengok siapakah dia orangnya....















KHAI PATTINSON
tak taulah pula dia duduk Malaysia..sememangnya aku bangga pelakon - pelakon di Malaysia ni hebat - hebat belaka. so kalau jumpa dia jangan lupa minta tanda tangan. maklumlah #Retisss kan!!!!


::bebot menderum :: baru nak tengok

10 comments:

Fatimah Az-Zahra Norazman said...

hahahahaptuihh. haha

the only fathiha azman ! said...

hahah..ada hati jugaknyer khai ?? ;D

jann sinuja said...

hahaha~~yg last uh tak ley blah betol..xpe2..kasi can lah..haha

ezaty ezal said...

hahahhaha... terbaek wott... syabas lerr

:: Khai Artzfar :: said...

@Fatimah Az-Zahra Norazmanyeah bak kate mawi i sound silly when i speak in malay u see haaha

:: Khai Artzfar :: said...

@Fatimah Az-Zahra Norazmanyeah bak kate mawi i sound silly when i speak in malay u see haaha

:: Khai Artzfar :: said...

@the only fathiha azman !eh diorang yang tiru kite hahaaha

:: Khai Artzfar :: said...

@jann sinujaeh dh mmg btul ape

:: Khai Artzfar :: said...

@jann sinujaeh dh mmg btul ape

:: Khai Artzfar :: said...

@ezaty ezalhaha thanks ...tpi mmg btul what