Total Pageviews

:: GOODBYE 18, WELCOME 19 ::

Bismillahirrahmanirrahim..Ya Allah,ku panjatkan setinggi- tinggi  kesyukuran kepada-Mu kerana masih lagi memberi peluang kepadaku untuk menikmati nikmatnya udara-Mu di kehidupan yang sementara ini..aku juga memohon maghfirullah- Mu di atas segala kesalahan yang telah aku lakukan selama di-Kau hidupkan aku di atas muka bumi-Mu yg ternyata indah pada pandanganku ini..bermula di saat aku membuka mata untuk pertama kali tatkala keluar dari perut ibuku sehingga kerdipan mataku yg tetap berkelip pada ketika ini..sesungguhnya, aku hanyalah hamba yang tidak lekang dari membuat dosa dan maksiat kepada-Mu..aku sesali segala perbuatanku, Engkau ampunilah dosa hamba-Mu yang masih mengharapkan belas dari-Mu..janganlah Engkau timpakan ke atasku azab kerana kelalaian dan kecuaianku..ya Allah, turut kupohonkan agar Engkau merahmati kedua ibu bapaku yang telah melahirkan serta membesarkanku dengan penuh kesabaran, didikan dan kasih sayang..tanpa didikan mereka,tidak mustahil jika diri ini tidak mengenaliMu..Alhamdulillah..segala pujian hanya layak bagiMu..

happy birthday to me 

As - salam to all geng kipas susah mati blogger dan readers sekalian... tepat pukul 2 pagi, 22 februari semalam bermulalah kehidupan aku sebagai seorang budak yang berumur 19 tahun. wah sudah tua rupanya aku. kepada semua family ,kenalan , blogger  yang wish " Happy Birthday " dekat aku, thanks a lot !! love you all!!  ( bajet hot je aku ni ) .sempena umur baru ini , aku harap semua yang dah berlaku just let the pass by the pass.so apa yang berlaku selepas ini  harap semuanya dirahmati dan diberkati dunia dan akhirat, aminn..


Wishing Me ,

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ Ħappч вiгƬĦĐαЧ ¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
---------------()--()--()--()--()--()---------------
--------------||--||--||--||--||--|---------------
-------------{*~*~*~*~*~*~*}---------------
---------@@@@@@@@@@@@@------------
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}---------
----@@@@@@@@@@@@@@@@@@----
---{~*~*~*~*~ HAPPY~*~*~*~*~*~}----
---{~*~*~*~*~BIRTHDAY~*~*~*~*~}----
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~}---
----@@@@@@@@@@@@


 hari ini jadi artis kejap bayangkan 150 ucapan  pada satu masa =)

so semalam walaupun birthday aku tapi tak bermakna semua hal duniawi dan ukhrawi dilupakan. bagi  aku semua macam biasa cuma memanjatkan kesyukuran kepada -Nya kerana memberi kesempatan untuk aku mengutip segala pahala amal ibadah. cuma hari ini aku agak terkejut sebab ada seorang member yang juga merupakan seorang blogger bagi aku hadiah, kek pulak tu. macam tahu- tahu saja aku tengah cari kek. anyway thanks yer. nak tau siapa dia , klik sini . so berakhirlah sudah satu lagi kamus hidup  aku yang berjilid  ke 18. sekarang buku baru, aku harap semuanya dirahmati dan diredhai. Goodbye 18teen, welcome 19teen..


Sekiranya dosa dari tangan hambaMu ini, yang menahan makbul doanya,
Engkau ampunkanlah dosa hambaMu ini,
jika hitam dari hatinya hambaMu ini, yang memalingkan makbul doanya,
Engkau kurniakan hidayah pada hambaMu ini,
Ameen,Ameen ya Robbal 'alamin..

yang memberontak dengan ekzos :: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum ::

 1. terima kasih kepada semua yang wish birthday kat aku.
2. tidak lupa juga kepada semua teslians yang mengundi aku sebagai naib presiden, insyaallah aku akan  cuba yang terbaik menjalankan tugas sebagai kepentingan kita         bersama
3. eima terima kasih sebab sudi bagi kek tu
4. brother kemba tolo, mohon share ayat diatas..krdit to them
5. malam ini nak rest betul2 tak nak pikir apa- apa. sebab lepas ini rutin harian aku kembali sibuk seperti biasa. ( tak nak mimpi literature lagi malam ni ) 



4 comments:

cik mas said...

sudah matang... :)

sedap lagu dlm blog ni...hehe... suke...=.=

khai artzfar said...

@♥..cik_mas..♥hahaha sensitif dngar ayat matang tu..haha mekacih

eima Lee said...

ur most welcome khai :)

gEe said...

selamat hari tua :)
dh tua pun kamu. hahaaaa