Total Pageviews

:: PLEASE HORMAT ORANG YANG SEDANG BELAJAR !!::

As-salam kepada semua geng kipas susah mati blogger dan readers sekalian. harap korang sentiasa sihat. 1st aku nak minta maaf sebab lambat update entry sebab terlalu banyak assignment yang perlu dibuat ditambah pula dengan faktor kesihatan yang tidak mengizinkan. hari ini aku rasa 'panas' sangat. bukan panas dengan cuaca atau minuman dan sebagainya. tapi panas dengan salah seorang hamba Allah ini. aku nak korang cuba bayangkan situasi ini.tapi ini bukan situasi sebenar cuma aku nak gambarkan perasaan aku macam situasi yang aku bagi  ini. entry ini bukan untuk aibkan sesiapa cuma jadikan cerita ini sebagai  pengajaran buat semua.

perasaan aku macam johhny storm  yang  tengah membara 

bayangkan korang tengah belajar dekat kampus korang dan pada waktu itu korang tengah siap sedia untuk buat presentation depan pensyarah. tengah siap sedia suddenly member korang beritahu yang ada member rapat korang yang terlibat dengan kemalangan ( bukan situasi sebenar ) . apa perasaan korang? mesti rush balik dan beritahu pensyarah yang korang tak boleh present sebab ada emergency. then bila balik korang tengok tiada apa- apa yang berlaku. dan hamba Allah yang buat cerita ini boleh pula buat muka innocent. panas tak? sebab korang dah beritahu, family pensyarah dan kenalan rapat korang dan cerita ini dah tersebar luas.malah korang dah call polis.  macam mana korang nak beritahu dorang ? mesti korang malu bukan? that situation happen to me right now. 

mana aku nak letak muka aku kalau dorang semua tanya?

 aku tak tahu kenapa hamba Allah itu melawak sampai macam itu sekali. kalau hari cuti atau tidak ada kelas lainlah. ini orang tengah busy nak buat presentation tambah pula kelas pun terpaksa  tinggal sebab dengar sangat lawak yang dianggap oleh makhluk Allah tersebut sehingga menyusahkan orang lain. please, lain kali berfikir  secara matang dan jangan menyusahkan orang lain sehingga terpaksa cancel presentation dan ponteng kelas. buat korang di luar sana think before you act! jangan buat perkara yang terjadi pada aku kepada member korang. dan melawak biarlah kena pada tempat dan orangnya . Wassalam...

melawak biarlah pada tempat dan orangnya





yang memberontak dengan ekzos :: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum :: manusia mempunyai pelbagai ragam dan watak. apa -apa pun wish me luck for french quiz tomorrow




2 comments:

cik mas said...

kurang hajau.... nanti silap2 haribulan die yg tersungkur ats jalan.. ntah pape jek... sabaw... :)

khai artzfar said...

@♥..cik_mas..♥tu la membara hati ini